„Fire of Love (Pali się)” polską piosenką na Eurowizję 2019

Reprezentujący Polskę na tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji Tel Aviv 2019 zespół Tulia wystąpi z utworem „Fire of Love (Pali się)”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Fire of Love (Pali się)” to nową, specjalnie przygotowana na konkurs wersja piosenki zespołu Tulia, w skład którego wchodzą Tulia Biczak, Joanna Sinkiewicz, Patrycja Nowicka i Dominika Siepka.

Utwór skomponowała Nadia Dalin, a słowa napisali Sonia Krasny (tekst polski), Allan Rich i Jud Friedman (tekst angielski). Producentem muzycznym i twórcą aranżacji „Fire of love (Pali się)” jest Marcin Kindla, a producentami wykonawczymi są Igor Nurczyński i Marcin Kindla.

Zespół Tulia na tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji Tel Aviv 2019 zaśpiewa tę piosenkę w dwóch językach: polskim i angielskim.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurowizja-junior-2019-final-odbedzie-sie-w-gliwicach,7171108972574849a ##

Finał w maju

64. Konkurs Piosenki Eurowizji 2019 odbędzie się od 14 do 18 maja.

W ubiegłym roku Eurowizję wygrała reprezentantka Izraela Netta Barzilai z piosenką „Toy”. Do finału nie awansowali polscy reprezentanci, czyli duet Gromee i Lukas Meijer.

Ubiegłoroczny finał Eurowizji (bez udziału reprezentanta Polski) oglądało w Jedynce 1,41 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 14,36 proc. w grupie 4+, 15,10 proc. w grupie 16-49 i 14,09 proc. w grupie 16-59. Pierwszy półfinał, który odbył się 8 maja ub.r., w TVP1 i TVP Polonia oglądało 1,04 mln widzów (odpowiednio 8,47 proc., 9,99 proc. i 9,30 proc. udziału). Pokazany na obu antenach drugi półfinał z udziałem Polki dwa dni później śledziło 2,48 mln osób (20,77 proc., 20,12 proc. i 20,62 proc. udziału).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu