FireFly Creation promuje Axe z „Jeżem Jerzym”

FireFly Creation wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Axe (Unilever) w internecie. Pierwsza akcja promocyjna jest związana z filmem „Jeż Jerzy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

FireFly Creation do końca br. będzie realizowała strategię obecności Axe w internecie oraz wspierała kreatywnie akcje reklamowe prowadzone w sieci. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za komunikację marki w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i YouTubie.

Pierwszym projektem w ramach tego zlecenia jest kampania „Pryskaj z Axe do Multikina!”. FireFly Creation realizuje ją wspólnie z Multikinem, Film Produkcją (producentem filmu „Jeż Jerzy”) oraz domem mediowym Media Direction, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"