FireFly Creation promuje Axe z „Jeżem Jerzym”

FireFly Creation wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Axe (Unilever) w internecie. Pierwsza akcja promocyjna jest związana z filmem „Jeż Jerzy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

FireFly Creation do końca br. będzie realizowała strategię obecności Axe w internecie oraz wspierała kreatywnie akcje reklamowe prowadzone w sieci. W ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za komunikację marki w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i YouTubie.

Pierwszym projektem w ramach tego zlecenia jest kampania „Pryskaj z Axe do Multikina!”. FireFly Creation realizuje ją wspólnie z Multikinem, Film Produkcją (producentem filmu „Jeż Jerzy”) oraz domem mediowym Media Direction, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych