Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcąprogramu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie irealizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej orazpozyskiwanie sponsorów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórcówgier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzebymałych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących grykomputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 orazWii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, zciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcietechniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategiiwizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma onapomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów,niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu ozaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców,powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówiDominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę