Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcąprogramu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie irealizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej orazpozyskiwanie sponsorów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórcówgier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzebymałych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących grykomputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 orazWii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, zciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcietechniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategiiwizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma onapomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów,niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu ozaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców,powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówiDominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?