Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcąprogramu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie irealizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej orazpozyskiwanie sponsorów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórcówgier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzebymałych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących grykomputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 orazWii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, zciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcietechniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategiiwizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma onapomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów,niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu ozaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców,powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówiDominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS