“Flesz”: półmilionowa sprzedaż pierwszego numeru

Pierwszy numer nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl” sprzedał się w liczbie 496 tys. egz. - wynika z danych wydawcy.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Jak podkreślono w komunikacie, tak wysoki wynik sprzedażowy znacznie przekroczył oczekiwania wydawcy (Edipresse przed startem pisma zakładało, że sprzedaż dwutygodnika docelowo wynosić będzie co najmniej 200 tys. egz.) Pierwszy numer „Flesza” był w sprzedaży między 10 a 23 października br. w cenie promocyjnej 1,50 zł, a jego nakład wyniósł 600 tys. egz. Wspierała duża kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy. Działania obejmowały m.in. telewizję, radio, prasę i internet (zobacz spot!). Kampania nadal jest prowadzona. Drugie wydanie ukazało się 24 października już w nakładzie zwiększonym do 650 tys. egz. i także w cenie 1,50 zł. Nie zdecydowano na razie jaki będzie nakład wydania trzeciego. Według wcześniejszych planów, powinno ono mieć już mieć cenę 2,20 zł, ale także w tej sprawie nie ma jeszcze ostatecznej decyzji. Swoją cenę z 2,20 zł do 1,50 zł obniżył bowiem ukazujący się tego samego dnia co “Flesz” dwutygodnik “Show” Wydawnictwa Bauer (więcej na ten temat).

grafika

Drugie wydanie "Flesza" jest w sprzedaży od 24 października

Z ostatnich dostępnych danych ZKDP za lipiec br. wynika, że sprzedaż ogółem “Show” w tamtym miesiącu wyniosła 471 806 egz. Liderem segmentu people było wydawane przez Edipresse Polska “Party” – 505 412 egz. (dowiedz się więcej). “Flesz” to magazyn oparty na formule 50/50. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. Redaktor naczelną dwutygodnika jest Aneta Wikariak (poznaj szczegóły).

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"