SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych

W kwietniu 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych awansował „Focus”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „21. Wiek”.

„Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus” (G+J Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 101 342 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była wyższa o 13,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie.

Z kolei na drugie miejsce spadł wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Świat Wiedzy”. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 21,77 proc. i wyniosła 100 425 egz.

Trzecia lokata przypadła magazynowi „21. Wiek” (Amconex). Pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 35,52 proc. do poziomu 16 287 egz.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

101 342

89 611

Świat Wiedzy

100 425

128 375

21. Wiek

16 287

25 258


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 18,46 proc.) pochwalić się mógł „Focus”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Świat Wiedzy” - było to 24,28 proc.

ZKDP

2013

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Poznać i Zrozumieć Świat

101 342

85 552

Świat Wiedzy

100 425

132 634

21. Wiek

16 287

17 506

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pamiętnik
A tak, pamiętam. To ten film sprzedawał Focus razem z Claudią. No to film się dobrze sprzedał a nie czasopismo?
10 8
odpowiedź