SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FoodCare kupił producenta wody i napojów Ostromecko i Arca North

Firma FoodCare (właściciel m.in. marek Gellwe, Fitella, Frugo, 4Move, Black i N-gine) kupiła spółkę Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne sprzedawane pod markami Ostromecko i Arca North.

Wiesław Włodarski, prezes FoodCare Article

FoodCare nie podaje, ile zapłacił za Wody Mineralne Ostromecko. - Przyglądałem się firmie rok, oceniłem potencjał i zrobiłem biznesplan. Ostromecko ma źródła pozwalające na roczne obroty na poziomie 500 mln zł i to jest mój cel sprzedażowy do zrealizowania za pięć lat - stwierdził prezes FoodCare’u Wiesław Włodarski w rozmowie z „Pulsem Biznesu”, który jako pierwszy poinformował o tej transakcji.

Firma Wody Mineralne Ostromecko produkuje wody mineralne (w wersjach gazowanych i niegazowanych) oraz napoje gazowane marki Ostromecko, a także wodę Arca North. Część z nich jest sprzedawana w szklanych butelkach, inne w plastikowych.

- Najstarsze wiadomości o wodzie z Ostromecka pochodzą z 1570 r., a eksploatację źródła rozpoczęto w 1894 roku. Woda Mineralna Ostromecko wypływa bezpośrednio ze źródła - z samego serca natury - umiejscowionego na terenie rezerwatu ścisłego - Las Mariański, a wypracowana przez naturę kompozycja soli mineralnych nadaje jej niepowtarzalny smak. Dlatego główną strategią firmy stało się promowanie oraz sprzedaż wysokojakościowego produktu jakim jest woda mineralna Ostromecko, ze szczególnym podkreśleniem jej naturalnych wspaniałych wartości oraz bogatej historii - podaje producent na swojej stronie internetowej.

Przejęcie tej firmy oznacza dla FoodCare’u wejście do nowej kategorii produktowej. Jeśli chodzi o napoje to kierowana przez Wiesława Włodarskiego spółka ma w swoim portfolio napój Frugo (reaktywowała tę markę siedem lat temu), napoje energetyczne N-gine i Black (ten drugi od sześciu lat promuje były bokser Mike Tyson, a w obecnej kampanii występują zawodniczki futbolu amerykańskiego) oraz napój izotoniczny 4Move (jego ambasadorem marketingowym wiosną 2016 roku został Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski).

Ostromecko to kolejna marka wody mineralnej, która zmienia właściciela. W sierpniu ub.r. firma Oshee kupiła od GFT Goldfruct markę Kinga Pienińska, którą w najbliższym czasie będzie promowała Anna Lewandowska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FoodCare kupił producenta wody i napojów Ostromecko i Arca North

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amelie2
Nie ma polskiej wódki, polskiego piwa, polskiego cementu itd. itd. Nawet woda przestaje już być polska.
9 11
odpowiedź
User
abc
Foodcare to polska firm.
10 8
odpowiedź
User
mistrz123
Bardzo dobra woda może wreszcie ktoś ją dobrze wypromuje
11 8
odpowiedź
User
RR
Nie ma polskiej wódki, polskiego piwa, polskiego cementu itd. itd. Nawet woda przestaje już być polska.


Daj sobie spokój z tą polskością, pracowałem w OStromecko i jestem przekonany, że zmiana właściciela to dobra wiadomość dla pracowników i samej wody
9 8
odpowiedź
User
Pracownik
Pracuję w tej firmie, zmiana właściciela jest dobrą wiadomością. Mam nadzieję,że nowy właściciel będzie wypłacał nam pieniądze na czas i przestrzegał przepisów bhp.
10 9
odpowiedź