Forsal.pl w technologii Responsive Web Design. Koniec wersji mobilnej

Serwis Forsal.pl (Infor Biznes) został udostępniony w technologii Responsive Web Design, która dostosowuje jego treści do wielkości wyświetlaczy smartfonów i tabletów. W związku z tym zlikwidowano wersję mobilną strony.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Z badania, które wydawnictwo przeprowadziło na początku 2014 roku wynika, że 66 proc. użytkowników portalu Forsal.pl, którzy korzystają z niego codziennie lub kilka razy w tygodniu, stanowią osoby do 35. roku życia.

- To głównie ludzie młodzi, czyli zaawansowana technologicznie i bardzo mobilna grupa użytkowników. Chcemy, by korzystanie z naszych serwisów było dla nich jak najwygodniejsze, bez względu na to, gdzie i na jakim urządzeniu czytają informacje, dlatego postanowiliśmy przejść na technologię Responsive Web Design - mówi Paweł Nowacki, zastępca redaktor naczelnej „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online.

W technologii Responsive Web Design dostępny jest obecnie także serwis gazetaprawna.pl.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że Grupa Infor w maju br. miała 3,77 mln użytkowników (zobacz dane serwisów tematycznych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"