Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl

Telewizja Fox uzyska 225 milionów dolarów dochodów z reklam, którepokaże na swojej antenie w trakcie niedzielnej transmisji z SuperBowl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oprócz samego finału rozgrywek zawodowej ligi futboluamerykańskiego NFL, dane te uwzględniają czterogodzinny programprzed meczem oraz godzinny odcinek serialu "Dr House", który nadanyzostanie po transmisji - informuje serwis Mediaweek, powołując sięna źródła zaznajomione ze sprawą.

Do tego dojdzie jeszcze 35 milionów dolarów, jakie Fox uzyskadzięki relacjom z Super Bowl w swoich lokalnych stacjach, co dałączny dochód na poziomie 260 milionów dolarów.

Sama relacja z meczu pomiędzy drużynami New England Patriots iNew York Giants, obejmująca 63 jednostki reklamowe, przyniesieFoxowi 170 milionów dolarów. Przeciętna cena jednego półminutowegospotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?