SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl

Telewizja Fox uzyska 225 milionów dolarów dochodów z reklam, które pokaże na swojej antenie w trakcie niedzielnej transmisji z Super Bowl.

Oprócz samego finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL, dane te uwzględniają czterogodzinny program przed meczem oraz godzinny odcinek serialu "Dr House", który nadany zostanie po transmisji - informuje serwis Mediaweek, powołując się na źródła zaznajomione ze sprawą.

Do tego dojdzie jeszcze 35 milionów dolarów, jakie Fox uzyska dzięki relacjom z Super Bowl w swoich lokalnych stacjach, co da łączny dochód na poziomie 260 milionów dolarów.

Sama relacja z meczu pomiędzy drużynami New England Patriots i New York Giants, obejmująca 63 jednostki reklamowe, przyniesie Foxowi 170 milionów dolarów. Przeciętna cena jednego półminutowego spotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.

źródło: Mediaweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fox: 260 mln USD z reklam w Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl