SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedawczyni z supermarketu kupująca w internecie reklamuje Frisco.pl (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa supermarketu internetowego Frisco.pl. Do zakupów przez internet mają przekonywać pokazane w spotach absurdalne sytuacje, które spotykają klientów marketów stacjonarnych.

Spoty utrzymane są w kreskówkowej, kolorowej estetyce inspirowanej outdoorowymi reklamami lat 60. Bohaterką filmów jest Dora, pracownica hipermarketu, która „tylko tu pracuje”, a zakupy robi wygodnie i szybko w internecie.

Pokazując absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w hipermarketach i supermarketach stacjonarnych (np. długie kolejki, poobijane owoce, krzyczące dzieci), reklamy mają podkreślać, jak wygodne są zakupy przez internet. W ten sposób Frisco.pl przekonuje do porzucenia przyzwyczajeń związanych z chodzeniem na zakupy do marketów i wyboru wygodnego rozwiązania, jakim są zakupy spożywcze z dostawą do domu.

Jest to to kolejna odsłona kampanii Frisco.pl prowadzona pod hasłem „Nie idź na zakupy”. Spoty emitowane w internecie wspierane są kampanią display i komunikacją w social media.

Za strategię, kreację i realizację kampanii digital odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego i zintegrowanego wsparcia e-commerce dla Frisco.pl są domeną agencji Performics.

Spoty wyprodukował F25. Postpodukcją zajęło się studio Miło. Scenografię przygotowała Karolina Rączka. Filmy wyreżyserowała Martyna Iwańska.

Dołącz do dyskusji: Sprzedawczyni z supermarketu kupująca w internecie reklamuje Frisco.pl (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gryt
No i urok kampanii NIE IDŹ NA ZAKUPY poszedł się... Jak można było tak zepsuć fajny koncept? Było zrobić te rysowanki z billboardów a nie jakieś pastelowe stylizacje w stylu lat 60-tych.
odpowiedź
User
Zuza
A ja uwazam, ze stylistyka reklam jak najbardziej na plus, cieszy oko, na pewno wyroznialne na tle konkurencji.
odpowiedź
User
Krys
Ja znalazłem ostatnio internetowy market http://ismarket.pl/
odpowiedź