Frytki za pół miliona do wygrania w loterii McDonalds

McDonalds wystartował z loterią dla swoich klientów i użytkowników aplikacji. Nagrodą główną jest paczka frytek o wartości 500 tysięcy złotych, która jest wykonana ze złota. Oprócz tego marka przewidziała ponad milion innych nagród.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Frytki za pół miliona do wygrania w loterii McDonalds
Foto: materiał prasowy

Oprócz wspomnianej, złotej paczki frytek do wygrania są między innymi darmowe produkty, oferty rabatowe, pufy czy szklanki. 

Aby wziąć udział w loterii trzeba się zarejestrować i zdobywać losy kupując oferty promocyjne z frytkami w aplikacji McDonald's w mojeM okazYEAH! Następnie, każdy uczestnik powinien zrealizować zdobyte losy – wystarczy kliknąć w los, zagrać, znaleźć frytkę z keczupem i cieszyć się nagrodą natychmiastową. Wszystkie losy, niezależnie od wyniku, biorą udział w jednym z dwóch miesięcznych losowań nagrody głównej, czyli frytek z prawdziwego złota. Loteria trwa od 9 lipca 2025 roku do 2 września 2025 roku. 

Dodatkowo marka wprowadza nowy produkt McShaker Fries w trzech wariantach smakowych.

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"