SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

Agencja mediowa Fullsix Media należąca do Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę mediową Wawelu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to zakończenie kilkuletniej współpracy z agencją Mets (Wavemaker/GroupM).

Article

W ramach rozpoczętej współpracy zespół ekspertów Fullsix jest kompleksowo odpowiedzialny za planowanie, optymalizację i zakup kampanii reklamowych dla wszystkich marek z portfolio firmy Wawel.

Obecnie Fullsix Media prowadzi stałe działania telewizyjne dla marek takich jak: Malaga, Kasztanki, TikiTaki, Mieszanka Krakowska oraz Królewskie Mleczko.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie informują też o liczbie i nazwach pozostałych uczestnikó przetargu.

Dotychczas, od kilku lat planowaniem i zakupem mediów do kampanii Wawelu zajmowała się agencja Mets, działająca w ramach Wavemaker (GroupM), która w ostatnich latach kilka razy obroniła budżet tego producenta słodyczy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl