SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

Agencja mediowa Fullsix Media należąca do Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę mediową Wawelu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to zakończenie kilkuletniej współpracy z agencją Mets (Wavemaker/GroupM).

Article

W ramach rozpoczętej współpracy zespół ekspertów Fullsix jest kompleksowo odpowiedzialny za planowanie, optymalizację i zakup kampanii reklamowych dla wszystkich marek z portfolio firmy Wawel.

Obecnie Fullsix Media prowadzi stałe działania telewizyjne dla marek takich jak: Malaga, Kasztanki, TikiTaki, Mieszanka Krakowska oraz Królewskie Mleczko.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie informują też o liczbie i nazwach pozostałych uczestnikó przetargu.

Dotychczas, od kilku lat planowaniem i zakupem mediów do kampanii Wawelu zajmowała się agencja Mets, działająca w ramach Wavemaker (GroupM), która w ostatnich latach kilka razy obroniła budżet tego producenta słodyczy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl