Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

Agencja mediowa Fullsix Media należąca do Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę mediową Wawelu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to zakończenie kilkuletniej współpracy z agencją Mets (Wavemaker/GroupM).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach rozpoczętej współpracy zespół ekspertów Fullsix jest kompleksowo odpowiedzialny za planowanie, optymalizację i zakup kampanii reklamowych dla wszystkich marek z portfolio firmy Wawel.

Obecnie Fullsix Media prowadzi stałe działania telewizyjne dla marek takich jak: Malaga, Kasztanki, TikiTaki, Mieszanka Krakowska oraz Królewskie Mleczko.Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie informują też o liczbie i nazwach pozostałych uczestnikó przetargu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"