Fundacja Orły Sportu potrzebuje agencji mediowej. Budżet to 4 mln zł

Fundacja Orły Sportu wybiera w przetargu agencję, która zajmie się zakupem i obsługą mediów w celu promocji przez nią realizowanych w internecie, w tym w social mediach. Maksymalny budżet do 4 mln zł.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fundacja Orły Sportu potrzebuje agencji mediowej. Budżet to 4 mln zł

Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i publikacją postów tekstowych, graficznych, wideo, audio  w mediach społecznościowych, projektowaniem kreatywnych formatów (reels, stories, carouseli, shorts), realizacją transmisji live, moderowaniem dyskusji i komentarzy (w tym w czasie rzeczywistym). 

Będzie też odpowiadać za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach(Facebook Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads itd.), działaniami z obszaru influencer marketingu (wyszukiwanie, selekcja, kontraktowanie, koordynacja, raportowanie efektów). Będzie też obsługiwać kampanie płatne (Google Ads, programmatic, performance itp.) i kupować media. 

Zlecenie dotyczy obsługi turnieju “Z Orlika na Stadion”. 

Umowa z wybraną w przetargu agencją zostanie zawarta na okres od 29 sierpnia br. do 31 grudnia 2026 roku. 

Fundacja Orły Sportu na sfinansowanie umowy ramowej zamierza przeznaczyć 4 mln zł. Budżet gwarantowany na ten rok wynosi 1,4 mln zł. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?