Fundacja Orły Sportu potrzebuje agencji mediowej. Budżet to 4 mln zł

Fundacja Orły Sportu wybiera w przetargu agencję, która zajmie się zakupem i obsługą mediów w celu promocji przez nią realizowanych w internecie, w tym w social mediach. Maksymalny budżet do 4 mln zł.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fundacja Orły Sportu potrzebuje agencji mediowej. Budżet to 4 mln zł

Wybrana agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i publikacją postów tekstowych, graficznych, wideo, audio  w mediach społecznościowych, projektowaniem kreatywnych formatów (reels, stories, carouseli, shorts), realizacją transmisji live, moderowaniem dyskusji i komentarzy (w tym w czasie rzeczywistym). 

Będzie też odpowiadać za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach(Facebook Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads itd.), działaniami z obszaru influencer marketingu (wyszukiwanie, selekcja, kontraktowanie, koordynacja, raportowanie efektów). Będzie też obsługiwać kampanie płatne (Google Ads, programmatic, performance itp.) i kupować media. 

Zlecenie dotyczy obsługi turnieju “Z Orlika na Stadion”. 

Umowa z wybraną w przetargu agencją zostanie zawarta na okres od 29 sierpnia br. do 31 grudnia 2026 roku. 

Fundacja Orły Sportu na sfinansowanie umowy ramowej zamierza przeznaczyć 4 mln zł. Budżet gwarantowany na ten rok wynosi 1,4 mln zł. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 sierpnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami