G+J wprowadza nowy magazyn pod marką 'Focus'

"Tester" - to kolejny tytuł wydawnictwa G+J Polska będący wydaniemspecjalnym magazynu "Focus". Miesięcznik zawiera m.in. zadanialogiczne, quizy i krzyżówki. Pierwszy numer pisma trafił dosprzedaży dziś.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie znaleźć można także testy na inteligencjęprzygotowane przez prof. Jacka Leluka z zarządu organizacji MensaPolska. W każdym z kolejnych numerów czytelnicy będą mogli przy ichpomocy zbadać jedną cechę swojego intelektu lub osobowości.Redaktorem naczelnym pisma jest Michał Wójcik, kierującyjednocześnie redakcją "Focusa".

"Tester" liczy 78 stron i wydawany jest w formacie 136 mm na 210mm. Promocyjna cena pierwszego wydania miesięcznika to 2,99 zł.Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

Wprowadzeniu "Testera" na rynek towarzyszy wsparcieautopromocyjne w tytułach G+J Polska ("Focus", "Focus Historia","Claudia", "Naj", "Gala", "Rodzice") oraz w należących do wydawcyserwisach internetowych Focus.pl i Kobieta.pl. Za kreację iplanowanie mediów odpowiedzialny był dział marketinguwydawnictwa.

"Tester" jest czwartym tytułem wydawanym przez G+J Polska podmarką "Focus" po głównym "Focusie" oraz pismach "Focus Historia" i"Focus Ekstra".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu