"Gang Swojaków" podbija we wrześniu YouTube'a

Reklamy problemy lojalnościowego Biedronki "Gang Swojaków" zajmują dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W pierwszej piątce są też Media Expert, Łowicz i Play.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Gang Swojaków" podbija we wrześniu YouTube'a

We wrześniu zestawienie YouTube Ads Leaderboard zostało zdominowane przez "Gang Swojaków".

W reklamach "Gang Swojaków" nie tylko zabiera nas w podróż po Puszczy Białowieskiej i Słowińskim Parku Narodowym, ale też przekazuje pozytywne wartości, takie jak niesienie pomocy innym

 Oba spoty reklamowe "Gang Swojaków w Puszczy Białowieskiej niesie pomoc jeżykowi!" i "Gang Swojaków nad Bałtykiem" zostały przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Wavemaker Polska.

Media Expert, Łowicz i Play we wrześniowym TOP YouTube'a

Z okazji 19 urodzin sieci elektromarketów Media Expert, Agencja Ambasada przygotowała spot reklamowy z udziałem Cleo Świętujemy 19. urodziny "Media Expert to you". Piosenkarka, w stroju nawiązującym do kultowej postaci Marylin Monroe, reklamuje urodzinową promocję śpiewając Happy Birthday.

Przedostatnie miejsce na liście zajmuje zwycięzca lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard - reklama "Łowicz Więcej Warzyw", wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom.

Wrześniowe podsumowanie zamyka spot reklamowy Play. Tym razem to "Superpromocja w Play | Kup abonament ze smartfonem Motorola i odbierz drugi w prezencie" przyciągnęła uwagę widzów, a gwiazdami reklamy zostały urocze bliźniaczki. Całość powstała we współpracy Mediacom i Grandes Kochonos.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV