Dyrektor programowy Gazeta.pl Paweł Stremski odchodzi z Agory po 17 latach

Na początku przyszłego roku z Agorą pożegna się Paweł Stremski, od ponad 6 lat dyrektor programowy Gazeta.pl. Z firmą jest związany przez 17 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O swoim odejściu Paweł Stremski poinformował w piątek na Facebooku. - Do lutego w Gazeta.pl, a od marca - stay tuned - napisał.

- Od kilku miesięcy nosiłem się z taką decyzją. Ostatnio wprowadziliśmy wiele nowych formatów, zmieniliśmy strukturę redakcyjną, uruchomiliśmy nową stronę główną Gazeta.pl. Doszedłem do wniosku, że To dobry moment na odejście - mówi Paweł Stremski portalowi Wirtualnemedia.pl.

Na razie nie podaje swoich planów zawodowych.

Stremski przez ponad 17 lat w Agorze

Paweł Stremski wiosną 2012 roku został dyrektorem programowym Gazeta.pl, a rok później objął też funkcję dyrektora wydawniczego portalu. Jest odpowiedzialny za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, a także nowe projekty.

W zespole Gazeta.pl pracuje od 2001 roku. Do 2012 roku kolejno pełnił funkcje redaktora, szefa serwisów kulturalnych, szefa Wiadomości.gazeta.pl oraz szefa newsroomu Gazeta.pl i Tokfm.pl.

- Siedem (a może osiem?) redesignów Gazeta.pl, trzy (albo cztery?) logotypy, setki niesamowitych ludzi, którzy dziś rozsiani są po wszystkich mediach w Polsce, tysiące projektów, dziesiątki serwisów i nowych brandów, wieczorów wyborczych, formatów wideo, setki cykli, prezentacji i co najważniejsze: wiele przyjaźni - podsumował Stremski we wpisie facebookowym.

Przed pracą w Agorze Paweł Stremski przez dwa lata był dziennikarzem serwisu internetowego Radia ZET.

 

Zmiany w pionie internetowym Agory

Od początku br. dyrektorem zarządzającym Grupy Gazeta.pl jest Marcin Gadziński, poprzednio szef Sport.pl. W październiku nowo utworzoną funkcję dyrektora pionu Gazeta.pl objęła Agnieszka Siuzdak, a szefem newsroomu Gazeta.pl został Bartosz Raj.

Z kolei stanowisko dyrektora biznesu wideo Gazeta.pl objęła Beata Żebrowska, zastępując na nim Annę Gumkowską.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol