SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła kolejną promocję cenową swojej cyfrowej subskrypcji. Czytelnicy papierowego wydania „GW” mogą wykupić półroczny dostęp z 80-procentową zniżką, a inni użytkownicy - kwartalny dostęp dwie trzecie taniej.

Informacja o promocji dla czytelników papierowej wersji „Gazety Wyborczej” znalazła się w weekendowym numerze dziennika. Pod jednym z artykułów dodano wzmiankę, że na stronie wyborcza.pl/online można skorzystać z aż 80-procentowej zniżki na cyfrową subskrypcję treści dziennika.

Rabat dotyczy półrocznego dostępu w obu wariantach: podstawowym i rozszerzonym. W pierwszym cenę obniżono z 99 do 19,80 zł, a w drugim - ze 149,40 do 29,88 zł.

Jednocześnie trwa promocja skierowana do wszystkich użytkowników. W ramach oferty cena dostępu kwartalnego została obniżona o dwie trzecie: w wariancie podstawowym z 55 do 19,90 zł, a w rozszerzonym - z 83,70 do 29,90 zł.

Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało prawie 100 tys. użytkowników, natomiast na koniec br. ma ich być 110 tys.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon.

W pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 116 596 egz. (według danych ZKDP).

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tola
Cala wyborcza to jest jedna wielka promocja. Upadek jest bliski
odpowiedź
User
jozek
Brak czytelników więc organizują promocję. Polskie społeczeństwo madrzeje?
odpowiedź
User
marketingowiec
Ale musi tam być ciężko. Gdybym już miał subskrypcję, to bym się wkurzył, jak się sfrajerowałem, że teraz dają 80% zniżki. Jak nie mam, to widzę, że produkt raczej nie idzie i słaby. Bo kolejna mega przecena o niczym dobrym nie świadczy.
odpowiedź