SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła kolejną promocję cenową swojej cyfrowej subskrypcji. Czytelnicy papierowego wydania „GW” mogą wykupić półroczny dostęp z 80-procentową zniżką, a inni użytkownicy - kwartalny dostęp dwie trzecie taniej.

Article

Informacja o promocji dla czytelników papierowej wersji „Gazety Wyborczej” znalazła się w weekendowym numerze dziennika. Pod jednym z artykułów dodano wzmiankę, że na stronie wyborcza.pl/online można skorzystać z aż 80-procentowej zniżki na cyfrową subskrypcję treści dziennika.

Rabat dotyczy półrocznego dostępu w obu wariantach: podstawowym i rozszerzonym. W pierwszym cenę obniżono z 99 do 19,80 zł, a w drugim - ze 149,40 do 29,88 zł.

Jednocześnie trwa promocja skierowana do wszystkich użytkowników. W ramach oferty cena dostępu kwartalnego została obniżona o dwie trzecie: w wariancie podstawowym z 55 do 19,90 zł, a w rozszerzonym - z 83,70 do 29,90 zł.

Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało prawie 100 tys. użytkowników, natomiast na koniec br. ma ich być 110 tys.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl miała 5,61 mln realnych użytkowników i 58,19 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 817,2 tys. użytkowników i 1,9 mln odsłon.

W pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 116 596 egz. (według danych ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tola
Cala wyborcza to jest jedna wielka promocja. Upadek jest bliski
80 32
odpowiedź
User
jozek
Brak czytelników więc organizują promocję. Polskie społeczeństwo madrzeje?
69 27
odpowiedź
User
marketingowiec
Ale musi tam być ciężko. Gdybym już miał subskrypcję, to bym się wkurzył, jak się sfrajerowałem, że teraz dają 80% zniżki. Jak nie mam, to widzę, że produkt raczej nie idzie i słaby. Bo kolejna mega przecena o niczym dobrym nie świadczy.
72 17
odpowiedź
User
waldek
determinacja ludzi, którzy mają nóż na gardle
57 15
odpowiedź
User
Bart
To już przedśmiertne podrygi, nareszcie!
58 20
odpowiedź
User
DW
Zaklinanie rzeczywistości nie wystarczy. Bez powodu obniżki 80% się nie stosuje. Właściwie stosuje się tylko w jednym przypadku: gdy coś bardzo, ale to bardzo, nie schodzi.
57 14
odpowiedź
User
Tu
Czad szykowac osinowy kolek;)
32 15
odpowiedź
User
major
Jak ktoś obniża ceny o 80%, to tak jakby przyznał, że do tej pory okradał frajerów.
48 14
odpowiedź
User
słuchający przekazów z Nowogrodzkiej z otwartym ryjem
Jak ktoś obniża ceny o 80%, to tak jakby przyznał, że do tej pory okradał frajerów.

Czyli 60% obniżka cennika reklam przed Dziennikiem Telewizyjnym w tvpis to też ściema dla frajerów?
15 31
odpowiedź
User
jak
Może byście napisali na czym ta promocja polega, że jest dla czytelników papieru? Kod tam jest czy trzeba sobie selfie zrobić z egzemplarzem? Czy to nie można prosto napisać jak już się o czymś informuje?
22 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing