SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazety zyskują w sieci, ale tracą na tradycyjnym rynku

O 21 procent wzrosły w III kwartale wydatki na reklamę online nastronach internetowych amerykańskich gazet.

W okresie lipiec - wrzesień wydatki na reklamę online nastronach internetowych amerykańskich gazet wyniosły 773 milionydolarów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na daneorganizacji Newspaper Association of America (NAA).

Za to o 9 procent w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - do poziomu 10,1 miliarda dolarów - spadły wydatki nareklamę w prasie drukowanej. Łącznie wydatki na reklamy w gazetachzmniejszyły się o 7,4 procenta i wyniosły 10,9 miliardadolarów.

Obecnie internetowa reklama stanowi 7,1 procenta wszystkichwydatków na reklamy w amerykańskich gazetach. Przed rokiem wskaźnikten wynosił 5,4 procenta.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gazety zyskują w sieci, ale tracą na tradycyjnym rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl