SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ dzięki współpracy z Viaplay pokaże wszystkie mecze Premier League

Widzowie Canal+ od 5 sierpnia do 30 września br. będą mieli dostęp do wszystkich meczów ligi angielskiej. To efekt współpracy z platformą Viaplay, która udzieliła nadawcy sublicencji do relacjonowania sportowej imprezy.

fot. Shutterstock.com Article

W połowie lipca br. Canal+ poinformował, że przez najbliższe trzy sezony będzie pokazywać po dwa czołowe mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce. Pełne prawa do transmisji ligi angielskiej na lata 2022-2028 posiada platforma Viaplay. Przejęła je od Canal+, który transmitował mecze od lat 90. do sezonu 2021/2022.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z najnowszych informacji wynika, że platforma Viaplay udzieliła Canal+ szerszej sublicencji. Dzięki kooperacji obu spółek od 5 sierpnia do 30 września klienci satelitarni posiadający pakiet Canal+ otrzymają bezpłatny dostęp w ramach tzw. otwartego okna do wszystkich meczów Premier League, a także trzech topowych meczów Bundesligi (wybranych przez sportową redakcję Canal+).

Pojedynki będą dostępne zarówno przez serwis internetowy, jak również na dekoderach 4K UtraBox+. We wrześniu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klienci satelitarni Canal+ zyskają możliwość zasubskrybowania Viaplay z pełną ofertą tego serwisu. Szczegółowe warunki promocji zostaną przekazane w najbliższym czasie.

- Naszą ambicją jest bycie największym agregatorem treści. Po Netflix, HBO, BBC, Playerze dajemy naszym Klientom satelitarnym możliwość korzystania również z oferty Viaplay. Tym samym budujemy najbardziej kompleksową ofertę na rynku - komentuje Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna Canal+ Polska.

- Chcemy, żeby jak najwięcej widzów mogło korzystać z naszej oferty. Dołączając nasze usługi do Canal+ poszerzamy rynek naszych odbiorców - dodaje Kim Poder, chief commercial officer w Viaplay Group.

W I półroczu 2022 roku przychody Grupy Canal+ wyniosły 2,873 mld euro, co oznacza wzrost o 3,3 proc. w porównaniu z pierwszą połową ub.r. Nadawca miał 23,9 mln abonentów i subskrybentów. Przed rokiem było to 22,4 mln. Na europejskich rynkach, nie uwzględniając Francji, pozyskał 352 tys. klientów.

W serwisie korporacyjnym Canal+ Polska informuje, że posiada 2,7 mln abonentów. Takie same dane operator podał jednak przed rokiem. Nie wiadomo zatem czy informacje dotyczące bazy abonenckiej nad Wisłą są jeszcze aktualne.

Dołącz do dyskusji: Canal+ dzięki współpracy z Viaplay pokaże wszystkie mecze Premier League

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
C+ razem z Viaplay powinno uruchomić kanał satelitarny Viasat, najlepiej 4K. Dostęp do niego miałby każdy kto wykupi ofertę internetową Viaplay za 55 zł. Leciała by na takim kanale piłka nożna ale i np. F1. I C+ by na tym zyskało a i Viaplay miałoby kasę.
3 6
odpowiedź
User
Egon Olsen
C+ razem z Viaplay powinno uruchomić kanał satelitarny Viasat, najlepiej 4K. Dostęp do niego miałby każdy kto wykupi ofertę internetową Viaplay za 55 zł. Leciała by na takim kanale piłka nożna ale i np. F1. I C+ by na tym zyskało a i Viaplay miałoby kasę.


Egon, klawo jak cholera, toż to cwany plan... ;)
6 2
odpowiedź
User
Heh
I tak się właśnie psuje rynek. Wchodzi ViaPlay, kładzie nieracjonalny hajs za prawa, a finalnie i tak odsprzedaje prawa poprzedniemu nadawcy, bo hajs się nie dopina, a sama aplikacja jest jakimś nieporozumieniem. Dramat.
7 3
odpowiedź