George Clooney w reklamie pierwszego zegarka, który znalazł się na Księżycu

Ruszyła kampania reklamowa zegarka Omega Speedmaster - pierwszego, który znalazł się na Księżycu. W spocie wystąpił wieloletni ambasador marki - aktor George Clooney.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
George Clooney w reklamie pierwszego zegarka, który znalazł się na Księżycu

Zegarek Omega z kolekcji Speedmaster został stworzony w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka.

W związku z rocznicą, w Polsce ruszyła kampania reklamowa Omega Speedmaster. W spocie wystąpił wieloletni ambasador marki, aktor George Clooney. Rozmawia z astronautą NASA Charliem Dukem, pilotem Apollo 16.

Kampania potrwa do końca miesiąca. Spot trafił do emisji w stacjach TVN i Polsat oraz selektywnie dobranych kanałach tematycznych.

Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group. Kreację przygotował zespół Omega.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana