SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

Reklama umieszczona w serwisach Google może trafić do 92 proc. polskich internautów – wynika z czerwcowego badania Megapanel PBI/Gemius. Nieco mniejsze zasięgi mają sieci reklamowe ARBOinteractive, IDMnet i ARBOnetwork.

Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

Google nadal oferuje polskim marketerom największy zasięg reklamowy – w czerwcu br. serwisy z tej grupy odwiedziło 16,25 mln unikalnych użytkowników z naszego kraju. Również powyżej 16 mln unique users zanotowały w czerwcu strony z sieci ARBOinteractive i IDMnet. Z kolei sieć ARBOnetwork w porównaniu z majem br. zwiększyła swój udział o 300 tys. użytkowników, a BizOn media - o 200 tys.

Wśród portali horyzontalnych największy zasięg reklamowy – niecałe 74 proc. – ma Onet.pl. Natomiast wśród serwisów społecznościowych dotarcie z reklamową do największej liczby odbiorców może zapewnić NK.pl (do niedawna nasza-klasa.pl).

Zestawienie jest oparte na wynikach badania Megapanel PBI/Gemius z czerwca br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miks
Pominięcie Netshare (Netshare.pl), który ma ponad 15,5 mln zasięgu jest jakimś nieporozumieniem. No ale tak jak zauważył mefisto - widać kto jest "autorem" notatki
odpowiedź
User
MiszczSen
Tutaj mamy 5 zawodników, 5 kibiców i 5 sędziów i kogo to obchodzi?
to są przecież zawody w sikaniu na odległość
odpowiedź
User
Lepiej
Pominięcie Netshare nie jest nieporozumieniem. Ta "sieć" nie ma autoryzowanego przez Gemius drzewka, na luzaka współpracuje z witrynami które są w innych sieciach reklamowych. Jest za to Redefine, a więc firma która jest właścicielem marki Netshare. Poza tym oni i tak nie sprzedają na witrynach nie należących do grupy Polsat, mają je od tak, żeby udawać duży zasięg.

Podoba mi się sposób prezentacji danych o Blomedia i Grupie IDG.pl :)

Rzeczywiście, żenujące są zaznaczone słupki z ARBO :-/ ale czy to dziwne jeśli Wirtualnemedia.pl są uzależnione finansowo od ARBO?
odpowiedź