SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

Reklama umieszczona w serwisach Google może trafić do 92 proc. polskich internautów – wynika z czerwcowego badania Megapanel PBI/Gemius. Nieco mniejsze zasięgi mają sieci reklamowe ARBOinteractive, IDMnet i ARBOnetwork.

Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

Google nadal oferuje polskim marketerom największy zasięg reklamowy – w czerwcu br. serwisy z tej grupy odwiedziło 16,25 mln unikalnych użytkowników z naszego kraju. Również powyżej 16 mln unique users zanotowały w czerwcu strony z sieci ARBOinteractive i IDMnet. Z kolei sieć ARBOnetwork w porównaniu z majem br. zwiększyła swój udział o 300 tys. użytkowników, a BizOn media - o 200 tys.

Wśród portali horyzontalnych największy zasięg reklamowy – niecałe 74 proc. – ma Onet.pl. Natomiast wśród serwisów społecznościowych dotarcie z reklamową do największej liczby odbiorców może zapewnić NK.pl (do niedawna nasza-klasa.pl).

Zestawienie jest oparte na wynikach badania Megapanel PBI/Gemius z czerwca br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google, ARBO i IDMnet największymi sieciami reklamowymi w polskim internecie

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miks
Pominięcie Netshare (Netshare.pl), który ma ponad 15,5 mln zasięgu jest jakimś nieporozumieniem. No ale tak jak zauważył mefisto - widać kto jest "autorem" notatki
8 8
odpowiedź
User
MiszczSen
Tutaj mamy 5 zawodników, 5 kibiców i 5 sędziów i kogo to obchodzi?
to są przecież zawody w sikaniu na odległość
8 8
odpowiedź
User
Lepiej
Pominięcie Netshare nie jest nieporozumieniem. Ta "sieć" nie ma autoryzowanego przez Gemius drzewka, na luzaka współpracuje z witrynami które są w innych sieciach reklamowych. Jest za to Redefine, a więc firma która jest właścicielem marki Netshare. Poza tym oni i tak nie sprzedają na witrynach nie należących do grupy Polsat, mają je od tak, żeby udawać duży zasięg.

Podoba mi się sposób prezentacji danych o Blomedia i Grupie IDG.pl :)

Rzeczywiście, żenujące są zaznaczone słupki z ARBO :-/ ale czy to dziwne jeśli Wirtualnemedia.pl są uzależnione finansowo od ARBO?
8 8
odpowiedź
User
Portal nr 1 w branży...
Po portalu, który określa sie mianem nr. 1 w branży spodziewałbym się czegoś więcej niż bezmyślnego kopiowania autoryzowanych danych z Megapanelu. Niestety zakrzywiają one mocno obraz rynku i warto by było żeby autor takiej analizy nieco się wysilił i zadał sobie trud przedstawienia obrazu rynku w rzetelny sposób.
Sportsonline i stylonline to części składowe oferty Cormedia, Spolecznosci.pl maja ponad dwukrotnie większy zasieg niz przedstawiony, Blomedia to prawie dwa miliony uu, Netshare tez nie udało się zauważyć, to początek listy braków tego "artykułu".
8 8
odpowiedź
User
Maria
hi, hi, hi, pojawiły się tez erotyki - Pink Poland, no nieźle wyprzedzili niektórych :-)
ale jajka :-)
8 8
odpowiedź