Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu

Po trzech latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklamdla stacji radiowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W poście na firmowym blogu, wiceprezes Google ds. zarządzaniaproduktami Susan Wojcicki poinformowała, że usługa Audio Adszostanie wyłączona 31 maja.

"Poświęciliśmy istotne zasoby na rozwój tych produktów i podrodze wiele się nauczyliśmy, ale nie odnieśliśmy sukcesu na jakiliczyliśmy. Dlatego postanowiliśmy wycofać się z tradycyjnego rynkuradiowego i skoncentrować nasze działania na internetowym przekazieaudio" - napisała Wojcicki.

Decyzja może poskutkować zwolnieniem około 40 osób pracującychwokół radiowego projektu, ale Google zapewnia że poszuka dlawiększości nich miejsca w innych obszarach swojej działalności.

W ubiegłym miesiącu internetowy gigant postanowił równieżwycofać się ze sprzedaży reklam prasowych w ramach programu PrintAds, gdyż usługa nie zdobyła dostatecznej popularności.

źródło: NYTimes.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie