SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords

Google udostępnia reklamodawcom z Polski narzędzie do tworzeniareklam graficznych w systemie AdWords. Aplikacja umożliwia dokładnezaprojektowanie przekazu i zaplanowanie sposobu jego wyświetlania.

Udostępnione polskim reklamodawcom przez Google narzędzie dotworzenia reklam graficznych pozwala umieścić w nich własny tekst,obrazki i loga. Przy projektowaniu przekazu można też skorzystać zkilkudziesięciu gotowych szablonów. Ponadto aplikacja umożliwiawybór jednego z dwóch sposobów naliczania płatności za wyświetlaniereklamy w sieci AdWords oraz mierzenie jego efektywności przypomocy różnych parametrów.

- Narzędzie pozwala znacznie obniżyć koszty kreacji idystrybucji, dzięki czemu również mali reklamodawcy mogą zaskoczyćpotencjalnych klientów kreatywnym przekazem, nie ponosząc wydatkówna zaangażowanie grafika, czy specjalisty od planowania mediów -przekonuje Janusz Moneta, country marketing manager CEE w Google.Aplikacja jest dostępna po zalogowaniu w jednej z zakładek kontaAdWords.

Dołącz do dyskusji: Google udostępnia polskim reklamodawcom graficzne narzędzie AdWords

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl