Gortat, Michalczewski, Khalidov i Wasilewski twarzami Oshee

Do sprzedaży trafiły napoje Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee, których twarzami są Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski i Mamed Khalidov. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Oshee Polska wspólnie z NeumannBrown i Partner of Promotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
4 komentarze

Napoje izotoniczne Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee są skierowane do osób preferujących sportowy tryb życia. Zawierają m.in. elektroliy sodu i potasu oraz witaminy B3, B5, B6, B7 i E.

Na opakowaniach nowego produktu znajdują się wizerunki Marcina Gortata, Dariusza Michalczewskiego, Marcina Wasilewskiego i Mameda Khalidova. Ma to podkreślać sportowy charakter tej marki.

grafika

Wprowadzeniu na rynek Tajemnic Mistrzów Sportu towarzyszy kampania z udziałem tych sportowców. Działania reklamowe do stycznia przyszłego roku będą prowadzone prasie (magazyny lifestyle'owe), internecie (m.in. social media), punktach sprzedaży (standy, plakaty i woblery), na outdoorze (nośniki w największych miastach), a także w ramach sponsoringu lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych.

grafika

Layouty prasowe i outdoorowe na potrzeby akcji przygotowała agencja NeumannBrown, działania public relations realizuje agencja Partner of Promotion, a za zakup mediów bezpośrednio odpowiada Oshee Polska. 

Komentarze (4)
buddah
14 lat temu

lol...zapomniałeś o zegarkach Tissot i antyprespirantach Right Guard:P

raf
14 lat temu

lol, to sa izotoniki..

jkigf
14 lat temu

Fajnie ;), a tymczasem Zobacz ILUZJE OPTYCZNE! http://www.foto-forum.frix.pl/tematy/48004/iluzje-optyczne ;D

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"