SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową

5 maja rusza pierwsza w historii Giełdy Papierów Wartościowych wWarszawie telewizyjna kampania społeczno-informacyjna pod hasłem"Nie myśl o wszystkim jak o grze".

- Nagle spadki notowań z początku roku spowodowały, żepostanowiliśmy przybliżyć Polakom tematykę giełdy. Z drugiej stronykampania jest wyrazem rosnącego zainteresowania inwestowaniem -mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Marszałek z biura promocjii informacji publicznej GPW w Warszawie.

W ramach kampanii emitowanych będzie 6 różnych filmówreklamowych, mających uświadomić odbiorcom, czym jest giełda ijakie mechanizmy rządzą inwestowaniem na rynku kapitałowym.

- Postaramy się wyjaśnić podstawowe zagadnienia związane zgiełdą jak hossa czy bessa - dodaje Dariusz Marszałek.

Kampanię, która potrwa od 5 maja do końca miesiąca, zaplanowanow kanałach telewizji publicznej i w kanałach biznesowych. Kampaniazasięgiem obejmie również radio. Wykorzystane zostaną stacje ozasięgu ogólnopolskim.

Biura promocji GPW nie podaje, jaki jest budżet kampanii.

Dołącz do dyskusji: GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl