Platige Image stworzyło trailer nowej produkcji Ubisoftu

Studio produkcyjne Platige Image odpowiada zapowiedź wideo gry "Hyper Scape" od Ubisoft Montreal. Nad animacją pracował 130-osobowy zespół pod kierownictwem reżysera Bartka Kika.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Platige Image stworzyło trailer nowej produkcji Ubisoftu

Jak opisuje producent "Hyper Scape to gra akcji z gatunku FPS battle royale, dostępna w modelu free to play. To też zupełnie nowy tytuł z bogatym światem, oryginalną historią i niespotykanymi dotychczas postaciami".

Trailer prezentuje tajniki świata "Hyper Scape", który będzie rozwijany w kolejnych sezonach. Gracz biorący udział w akcji z perspektywy pierwszej osoby, będzie mógł łączyć się w niewielkie drużyny z innymi uczestnikami rozgrywki i w ten sposób walczyć z innymi zespołami biorącymi udział w grze.  

Platige Image rozpoczęło swój udział w projekcie już na etapie pracy nad scenariuszem, a jego głównym zadaniem było przygotowanie dynamicznej animacji demonstrującej szybkie tempo rozgrywki oraz stworzenie hiperrealistycznych postaci głównych bohaterów.

- Byliśmy zaangażowani w projekt już we wczesnej fazie produkcji. W siedzibie Ubisoftu, w Montrealu mieliśmy dostęp do pierwszych wersji gry, jak również do ciągle aktualizowanego builda - komentuje Bartek Kik, reżyser trailera z Platige Image.

- Na planie mocap spędziliśmy 5 dni - sesja główna trwała 2 dni, z 1 dniem na próby. Kolejnego dnia robiliśmy dogrywki, a następnego realizowaliśmy sesję faceware - dodaje Agata Bereś, CG producer ze studia Platige Image.

Premiera cinematika odbyła się w ramach prezentacji gry w wersji beta dla komputerów stacjonarnych. Oficjalna premiera Hyper Scape jest planowana pod koniec lata na PC, PS4 oraz Xbox One.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day