SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Graffiti Zone” we wspólnej kampanii eventowej Frugo i Cropp

Startuje „Frugo X Cropp Graffiti Zone”, niestandardowa kampania promująca napój Frugo i odzież Cropp. Za realizację akcji - zaplanowanej do 28 października - odpowiada agencja Project Ambient.

W ramach każdej imprezy z cyklu „Frugo X Cropp Graffiti Zone” fan sztuki ulicznej dostaną mazaki, szablony oraz farby w kolorach, w których dostępny jest napój Frugo, czyli żółtym, pomarańczowym, różowym, czerwonym, zielonym i białym. Będą mogli tworzyć graffiti na płótna z naniesionymi pierwszymi szablonami w postaci logotypów Frugo i Cropp. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają bony na zakupy i gadżety Frugo.

Każdy uczestnik wspólnego malowania będzie mógł sfotografować się na tle powstającej grafiki, a jego zdjęcie zostanie umieszczone na fanpage’ach obu marek. Równolegle do powstającego wspólnego graffiti metamorfozę przejdą witryny sklepów Cropp - stworzona zostanie na nich osobna dla każdego grafika, która również zostanie umieszczona na Facebooku. Dopełnieniem akcji będzie specjalna strefa gier Frugo - z oryginalnymi wersji warcabów, kapsli i butelki - w sklepach Cropp.

Kampania obejmuje 10 eventów w 8 miastach. Za jej realizację odpowiada agencja Project Ambient.

Dołącz do dyskusji: „Graffiti Zone” we wspólnej kampanii eventowej Frugo i Cropp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl