SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group

Greg James, dotychczasowy szef ds. strategii Havas Media Group w Ameryce Północnej, został powołany w firmie na stanowisko globalnego szefa strategii.

Greg JamesArticle

Z grupą Havas Greg James związany jest od 2008 roku, kiedy jego poprzednia firma, Cake, została przejęta przez HMG. W 2008 roku został awansowany na dyrektora zarządzającego Cake Group w USA, a pięć lat później przeniósł się do Havas Media jako główny specjalista ds. strategii w regionie Ameryki Północnej.

Wśród klientów agencji, dla których pracował, są m.in. LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i  Unilever.

Greg James będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.

- Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach - powiedział Peter Mears

.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl