Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group

Greg James, dotychczasowy szef ds. strategii Havas Media Group w Ameryce Północnej, został powołany w firmie na stanowisko globalnego szefa strategii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z grupą Havas Greg James związany jest od 2008 roku, kiedy jego poprzednia firma, Cake, została przejęta przez HMG. W 2008 roku został awansowany na dyrektora zarządzającego Cake Group w USA, a pięć lat później przeniósł się do Havas Media jako główny specjalista ds. strategii w regionie Ameryki Północnej.

Wśród klientów agencji, dla których pracował, są m.in. LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i  Unilever.

Greg James będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.

- Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach - powiedział Peter Mears

.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych