Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe

W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

„Pakiet Mega Plus” jest poszerzeniem istniejącego już na rynku pakietu „Mega Tygodniki Opinii”. Do pakietu złożonego z „Uważam Rze” i „Przekroju” dodano tygodnik ekonomiczny  „Bloomberg Businessweek Polska”. Natomiast „Pakiet Biznes Yuppies” składa się z „Bloomberg Businessweek Polska” i „Przekroju”.Z obu tych pakietów można skorzystać kupując po jednej emisji reklamy w każdym z wymienionych tytułów, tego samego dnia i w tym samym formacie.

„Pakiet Biznes White Collar” obejmuje z kolei dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet Gazeta Giełdy”. Aby z niego skorzystać trzeba wykupić po jednej emisji reklamy w każdym z nich tego samego dnia i w tym samym formacie.

Ostatni nowy pakiet - „Pakiet Biznes Style” - składa się z tytułów: „Przekrój”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukces”. Pakiet można wykorzystać kupując po jednej emisji reklamy w każdym z trzech tytułów, przy czym jest to pakiet multiperiodyczny: reklama w tygodnikach ukazuje się w tym samym dniu, a reklama w miesięczniku „Sukces” w ramach tego samego miesiąca. Wspólny jest także format reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu