SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Abstra i agencja Labcon partnerami strategicznymi

Agencja contentowa Labcon (należąca do Group One) zawarła strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Celem współpracy jest profesjonalizacja twórców na YouTube i podniesienie poziomu obsługi klientów.

Rafał Masny, Marta Łysiak, Cezary Jóźwik Article

Labcon specjalizuje się w tworzeniu strategii, produkcji treści i zarządzaniu nimi. Z kolei Grupa Abstra jest producentem treści na YouTube. 

Jak podano w komunikacie "konieczność tworzenia pełnej oferty mediowej, budowania stałych relacji i strategii marki, to coraz większe wyzwanie stojące przed Abstra. Partnerstwo Labcon odpowiada na te potrzeby poprzez jeszcze bliższą współpracę i wymianę unikalnego know-how ". Współpraca ma charakter długofalowy.

- Labcon będzie mógł wesprzeć nasz zespół swoimi kompetencjami  i pomoże jeszcze lepiej rozumieć potrzeby Klientów, wykorzystać nasze kreatywne działania do realizowanie strategii marki. Nikt w branży nie odważył się jeszcze na taki ruch. Współpraca z Labcon jest kolejnym krokiem, który pomoże nam wejść na wyższy poziom profesjonalizacji produkcji na YouTube i pokazać innym kierunek rozwoju - komentuje Rafał Masny z Grupa Abstra.

Współpraca z Grupą Abstra ma wzmocnić kompetencje agencji Labcom, jeśli chodzi o pracę z twórcami na YouTube.

- Chcemy jeszcze lepiej wskazywać jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja YouTuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc  -powiedziała Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca agencji Labcon.

W październiku Grupa Abstra zrezygnowała z usług sieci partnerskiej LifeTube i zdecydowała o produkcji i sprzedaży swoich treści bez udziału pośredników. W swoim portfelu ma Abstrachuje TV, Abstrachuje Plus, Beksy, To Już Jutro, Aleksandra Żuraw, Dla Pieniędzy, Lykke oraz internetowy serial Nieprzygotowani. Dzięki połączeniu z drużyną Ago Gaming (poprzez wspólnych inwestorów – Bogusława Leśnodorskiego, Macieja i Olka Wandzlów i Jakuba Szumielewicza) powstać ma kanał z treściami dla fanów sportów elektronicznych.

W grudniu kanały Grupy Abstra zostały włączone do oferty brokera Polsat Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Abstra i agencja Labcon partnerami strategicznymi

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hah
Muuuuka!
odpowiedź
User
LOL
Grupa Abstra? Że już niby tacy profesjonalni biznesmeni a nie dzieci z Jutuba? Dobre.
odpowiedź
User
Faszyn
Fryzura a;la naga żołądź
odpowiedź