Grzegorz Rogowski: z Ubisoftu do Interactions Europe

Grzegorz Rogowski zaczął pracę jako senior sales manager w sieci reklamy internetowej Interactions Europe. Wcześniej był związany m.in. z Ubisoftem, Agorą, Eurozetem i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Interactions Europe Rogowski od początku września odpowiada za sprzedaż mediów oraz obsługę domów mediowych i klientów bezpośrednich. Pracuje w polskim zespole sprzedażowym, kierowanym przez Katarzynę Byler.

Poprzednio przez ponad cztery lata Grzegorz Rogowski pełnił funkcję brand managera w firmie Ubisoft produkującej gry komputerowe. Wcześniej był m.in. sales managerem zajmującym się reklamą radiową w Agorze, pracował też w działach sprzedaży Eurozetu i TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?