SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise

Grzegorz Roszkowski objął stanowisko senior strategy managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise.

Grzegorz Roszkowski Article

Grzegorz Roszkowski będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych opartych na danych oraz integrację działań online-offline klientów.

Poprzednio pracował w domu mediowym Starcom, gdzie zarządzał zespołem klienckim i prowadził obsługę strategiczną oraz agencją komunikacji marketingowej - ONE House. Tam współtworzył od podstaw dział mediowy agencji, realizował projekty integrujące media, kreację, produkcję oraz shopper marketing. Pracował m.in. dla takich marek jak: Lotos, Warta, Intermarche, Royal Canin, Domino’s Pizza czy SuperDrob.

K2 Precise obsługuje takie marki jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Roszkowski w dziale strategii K2 Precise

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magik
Przerost formy nad treścią...
1 0
odpowiedź