H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Po wygranym przetargu agencja H2O Creative będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie komunikacji marki chipsów Lay’s  z portfolio koncernu Pepsico w kilku obszarach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
H2O Creative agencją kreatywną Lay’s

Do zadań H2O Creative należeć będzie opracowanie strategii komunikacji Lay’s, pełna obsługa kampanii digitalowych, ATL i BTL oraz z wykorzystaniem influencerów na rok 2024.

Zaproszenie H2O Creative do przetargu to efekt kilku kampanii projektowych począwszy od 2020 roku. Wśród nich m.in. działania 360 w ramach akcji „Kasa w paczkach”, „Za każdym wspaniałym chipsem kryje się wspaniały ziemniak”, czy „Loża Mistrzów Komentarzy”.

- Wygrany przetarg oraz zaufanie ze strony zespołu Lay’s pokazuje, że jako agencja jesteśmy w stanie całościowo realizować pełną obsługę globalnych brandów i skutecznie rywalizować o projekty z dużymi graczami branżowymi. Możliwość pracy z marką budującą swoją silną pozycję na polskim rynku od niemal trzech dekad to czysta przyjemność i swoista szansa powrotu do emocji z lat młodości – podkreśla Marcin Maj, CEO agencji H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe