Hand Made zmienia opakowania Lirene

Hand Made przygotowała redesign opakowań kosmetyków do pielęgnacji twarzy Lirene.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja stworzyła nową architekturę marki i opracowała projekty „matek” opakowań do wszystkich linii produktowych. Nowe opakowania kosmetyków do pielęgnacji twarzy są już dostępne w sklepach.

Do realizacji zlecenia Hand Made wyłoniona została w wyniku dwu-etapowego przetargu, który rozstrzygnięty został w styczniu br. Główne zadanie, jakie powierzone zostało agencji, obejmowało odświeżenie i odmłodzenie wizerunku marki Lirene.

Nowe opakowania Lirene zaprojektowane przez Hand Made zachowały najbardziej rozpoznawalny przez konsumentów element - logotyp umieszczony w pionie, natomiast całkowitej zmianie uległa szata graficzna opakowań, której motywy nawiązują do charakteru poszczególnych produktów. Nowością jest wprowadzenie nazw dla serii produktowych oraz odświeżenie ich kodyfikacji kolorystycznej. Nowa linia kosmetyków do twarzy Lirene składa się z pięciu serii: - Beauty Care – kosmetyki o działaniu oczyszczającym i odświeżającym,- Aqua - seria o działaniu nawilżającym i odżywiającym,- Anti-Aging - produkty o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym,- Folacyna – kosmetyki o intensywnym działaniu regenerującym,- Folacyna Intense – kosmetyki o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym.

„Nazwanie poszczególnych serii podyktowane było oczekiwaniami konsumentek – teraz łatwiej i szybciej znajdą na półce produkt, który ich interesuje. Ułatwieniem jest również zróżnicowanie kolorystyki poszczególnych serii” – mówi Joanna Bąk, kierownik marki Lirene. Całkowicie nowym elementem opakowań jest ikonografia. Piktogramy wykonane techniką hot stamping nawiązują do stylistyki znaków jakości i podkreślają unikalność składników aktywnych użytych w produktach. Zmiana szaty graficznej opakowań wprowadzona została równocześnie ze zmianami technologicznymi. Zastosowane zostały m.in. nowe wielkości kartoników oraz nowe, pastelowe kolory tub i butelek.

Redesign opakowań Lirene nie jest pierwszym projektem zrealizowanym dla tej marki przez Hand Made. W ubiegłym roku agencja zaprojektowała opakowania do serii Folacyna Intense. Agencja współpracuje również z Lirene przy projektach BTL. W tym momencie Hand Made przygotowała layouty ogłoszeń prasowych Folacyny Intense w litewskich, ukraińskich i słowackich tytułach prasy kobiecej. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu