SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.

Wśród wydań magazynów people największą sprzedaż w pierwszych 10 miesiącach ub.r. miało “Party” na którego okładce znaleźli się Tomasz i Hanna Lisowie. Wśród topowych okładek sześciu magazynów o gwiazdach na dwóch pojawiła się Anna Mucha - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Tomasz Lis, Hanna Lis

Tomasz Lis, Hanna Lis

W okresie od stycznia do października 2013 r. numerem dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) z największą sprzedażą ogółem było wydanie nr 3, które do kiosków trafiło 4 lutego ub.r. Sprzedało się ono w liczbie 423 924 egz. Na jego okładce znaleźli się Hanna i Tomasz Lisowie.

Na drugim miejscu ze sprzedażą ogółem na poziomie 414 053 egz. znalazł się numer pisma z 21 stycznia ub.r.. Na jego stronie tytułowej zamieszczono zdjęcie Anny Muchy - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z naszej analizy wśród wydań magazynu “Show” (Wydawnictwo Bauer) największą sprzedaż ogółem (388 988 egz.) miało wydanie, które ukazało się 14 stycznia ub.r. (nr 2). Jego okładkę zdobiły zdjęcia Agnieszki Szulim i Natalii Siwiec, a magazyn pisał, że obie rywalizują o pracę w programie TVN. Drugi najlepiej sprzedający się numer “Show” (372 260 egz.) to ten z 1 lipca ub.r. Na jego okładce znalazło się zdjęcie Roberta i Anny Lewandowskich z ich ślubu. Był to jednocześnie drugi numer po odświeżeniu magazynu, które miało miejsce w połowie czerwca (więcej na ten temat).

Największą sprzedaż ogółem (293 134 egz.) w przypadku magazynu “Flesz” (Edipresse Polska) miało wydanie z 11 marca ub.r. (nr 5) z Justyną Steczkowską na okładce. Był to pierwszy odmieniony numer pisma, dołączono do niego kupony rabatowe i wsparto kampanią reklamową (dowiedz się więcej). Drugi wynik w ub.r. zanotowało wydanie “Flesza” z 14 stycznia ub.r. (nr 1). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 269 654 egz., a na okładce zobaczyć można było Kingę Rusin.

>>> Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem „Party”

Natasza Urbańska pojawiła się na okładce najchętniej kupowanego wydania “Vivy!” (Edipresse Polska) w 2013 roku. Był to numer z 31 stycznia. Sprzedał się on w liczbie 414 593 egz., ale to głównie zasługa ceny promocyjnej, która wyniosła jedynie 99 groszy (normalna cena pisma to 2,99 zł). Z kolei okładkę wydania z drugim wynikiem sprzedażowym (186 473 egz.) zdobiło zdjęcie Anny Muchy. Ten numer ukazał się 3 stycznia ub.r. już w cenie 2,99 zł.

W konkurencyjnej “Gali” (G+J Polska) największą sprzedaż miało wydanie 17. z okładkowym zdjęciem Katarzyny Cichopek. Ukazało się ono 12 sierpnia ub.r. w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie “Gala” kosztuje 4,99 zł) i sprzedało się w liczbie 380 534 egz. Z kolei na okładce drugiego wydania z największą sprzedażą (329 475 egz.) znalazła się Małgorzata Kożuchowska. Numer ten ukazał się 25 lutego ub.r. także w cenie 0,99 zł i był pierwszym numerem “Gali” o charakterze modowym.

W przypadku “Grazii” (Wydawnictwo Bauer) na okładkach dwóch najpopularniejszych wydań znalazły się Małgorzata Rozenek i Joanna Moro. Gospodyni “Perfekcyjnej pani domu” pojawiła się na stronie tytułowej numeru wydanego 24 stycznia ub.r., który sprzedał się w liczbie 268 824 egz. Natomiast odtwórczyni głównej roli w serialu “Anna German” trafiła na okładkę wydania nr 7 z 2 kwietnia ub.r. Osiągnęło ono sprzedaż ogółem na poziomie 238 273 egz., przy czym dołączono do niego też kupony rabatowe.

Analiza obejmuje po dwa wydania “Party”, “Show”, “Flesza”, “Vivy!”, “Gali” i “Grazii” z największą sprzedażą ogółem w okresie od stycznia do października ub.r. Dane pochodzą ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hanna i Tomasz Lisowie na topowej okładce magazynu people w 2013 r.

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ho
Lis i Lisica na okładce a gdzie Smoleńsk i inne ważniejsze sprawy. Jak prawicowe POSTKOMUCHY dojdą do władzy bedzie ZEMSTA.
odpowiedź
User
ho ho ho
Niektórym wszystko się ze Smoleńskiem kojarzy. Czas do lekarza, kolego. Może jeszcze nie jest za późno.
odpowiedź
User
ha
ah ten Lis igra z ogniem, jak prawicowe POSTKOMUCHY dojdą do władzy to sie ZEMSZCZĄ. Lisek bedzie musiał uciekac do TVN-u.
odpowiedź
User
trzecioswiatowiec
"ha" napisał(a): ah ten Lis igra z ogniem, jak prawicowe POSTKOMUCHY dojdą do władzy to sie ZEMSZCZĄ. Lisek bedzie musiał uciekac do TVN-u.
To prawda. LIS będzie pracował na kasie w Biedronce i Lisica jako pani stopek na przejściu dla pieszych. Do tego przecież się nadają więc to żadna ujma.
odpowiedź
User
analityk
Ta para doskonale pasuje do brukowców.
odpowiedź