Havas Media z nowym consulting directorem

Z początkiem września na stanowisko consulting directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media z nowym consulting directorem

Na nowym stanowisku będzie zarządzać podległym zespołem oraz raportować do Marcina Błońskiego, business unit managing partnera. Do jego obowiązków będzie należeć strategia oraz nadzór nad realizacją działań dla klientów Deichmann, Ricola i Žemaitijos Pienas.

Jakub Radgowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 10 lat. Swoją karierę rozpoczął w MEC (aktualny Wavemaker), skąd po 2,5 roku przeszedł do Havas Media. Jego szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje pracę z klientami z wielu sektorów, m.in. finanse i bankowość (Visa, PKO BP, BNP Paribas), FMCG (Johnson & Johnson, Red Bull, Tarczyński) oraz retail (Pepco, Deichmann).

Ponadto brał dział w pierwszej edycji programu Havas Emerge - międzynarodowego projektu rozwojowego dla najbardziej obiecujących managerów i liderów z rynków europejskich. 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?