SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Napoje Hemp Tea Energia już dostępne w Żabce, premierze towarzyszy konkurs

Od 3 sierpnia w sieci sklepów Żabka dostępne są nowe produkty firmy Excellence - napoje Hemp Tea Energia. Premierze towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są telefon iPhone 13 oraz kolaże tematyczne - wszystkie nagrody z autografem Blowka.

Article

Linię produktów Hemp Tea - która trafiła do sieci Żabka w środę, 3 sierpnia - zapoczątkowały dwa produkty - Hemp Tea Energia Mango oraz Hemp Tea Energia Malina. - Są to orzeźwiające napoje niegazowane, z dużą zawartością soków oraz witamin B, C i D. Ciekawego smaku Hemp Tea dodają ekstrakty z konopi siewnych, chmielu oraz czarnej herbaty - informuje Excellence.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Hemp Tea Energia zawiera witaminy B i C. Produkt nie posiada w składzie substancji konopnych CBD ani THC i jest przeznaczony zarówno dla młodszych jak i starszych konsumentów.

Premierze towarzyszy konkurs

W promocję produktu jest zaangażowany Karol „Blowek” Gązwa, który dla marki przygotował serię publikacji w swoich social mediach. W dniu premiery na kanale YouTube twórcy pojawiło się wideo z lokowaniem produktu, w którym udział wzięli zaproszeni goście m.in. Iluzjonista Y czy Miejski Drwal.

Premierze produktów towarzyszy konkurs dla klientów, w którym do wygrania są telefon iPhone 13 oraz  kolaże - wszystkie nagrody są sygnowane marką Hemp Tea oraz autografem Blowka. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić napój Hemp Tea w sieci Żabka, zachować paragon i przesłać zdjęcie z produktem na adres organizatora.

- Napoje Hemp Tea są dostępne w dwóch wariantach smakowych: mango i malina. Wyjątkowości dodają im ekstrakty z konopi siewnych, czarnej herbaty i chmielu. Zależało nam, aby skład Hemp Tea zawierał dużo soków oraz witamin.  Dzięki temu nie tylko idealnie gaszą pragnienie, ale również dodają energii w ciągu dnia.  Produkty opracowaliśmy z myślą o młodych odbiorcach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę m.in. z Blowkiem i Iluzjonistą Y - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Sandra Frątczak, specjalistka ds marketingu w Excellence Cannabis.

Blowek, reprezentowany przez agencję WE!RE Fantasy, to autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube (ponad 4,7 mln). Opublikował blisko 1500 filmów wideo. Na Instagramie obserwowany przez 1,8 miliona osób. Dotychczas promował m.in. kalendarz adwentowy Nutelli, markę Cheetos, zachęcał też do pójścia na wybory prezydenckie w 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Napoje Hemp Tea Energia już dostępne w Żabce, premierze towarzyszy konkurs

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl