SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Historia Polski według Krzysztofa Skiby

Pod koniec czerwca rusza w Internecie kampania marketingowapromująca sztandarowy produkt Termo Organiki - 'styropian w ciepłekropki'.

Przez pół roku internauci będą mogli oglądać prześmiewcząHistorię Polski widzianą oczami głównego bohatera, kontrowersyjnegoKrzysztofa Skiby.

Film będzie dostępny na stronach termoorganika.com.pl , a takżena portalach internetowych.

Do tej pory nakręcono 20 epizodów - począwszy od legendy o KróluPopiele, po sukcesy Adama Małysza. Głównym celem, jaki ma osiągnąćkampania, jest niebanalne kreowanie wizerunku producentastyropianu, ugruntowanie pozycji lidera w branży oraz zwiększenieznajomości marki, a co za tym idzie pozyskanie nowychodbiorców.

"Historia Polski według Skiby" to ironiczne spojrzenie na naszenarodowe mity i legendy. Polska historia pełna jest wydarzeń tyleżwzniosłych i pięknych, co beznadziejnych i głupich. Mam nadzieję,że w przedstawionej przez nas wersji wszystkie te ważne momenty iprzesilenia dziejowe są także niezwykle zabawne i śmieszne. Tylkowielki naród potrafi z  dystansem patrzeć na siebie i swojąhistorię. Mam nadzieję, że my - Polacy już to potrafimy. Gdybyjakimś cudem zdarzyło się inaczej to zalecam, aby osoby o słabychnerwach wzięły przed i po projekcji walerianę" - mówi KrzysztofSkiba.

Autorami tekstów są: Marek Modzelewski, znany ze współpracy zKabaretem Moralnego Niepokoju oraz Gerwazy Reguła. Stronąprodukcyjną zajęła się agencja OR&G GROUP - na stałeobsługująca Termo Organikę.

"Historia Polski według Skiby" to nowość na polskim rynkureklamy. Pomysł na realizację tej produkcji wziął się z koncepcjibudowania wizji marki w sposób odpowiadający nowoczesnejtechnologii. W szczególności zależało nam na osobach korzystającychz nowinek naszych czasów. To właśnie one są najczęstszym klientem,dlatego wykorzystanie medium, jakim jest sieć wydało się namoczywiste. Tak też zrodził się ten cykl. Filmy ukazujące się wInternecie nabierają powoli swoją własną, niepowtarzalną formę. Sąto krótkie wypowiedzi, często o kontrowersyjnej treści i zwykle niesą "politycznie poprawne". Nasz pomysł opierał się na stworzeniuwłaśnie takich filmików. Zastosowaliśmy te prawidła. I tak, by widzoglądając je: po pierwsze nie nudził się - stąd konwencja komedii,po drugie miał ciepłe skojarzenia z produktem czy - w tymprzypadku, marką - stąd delikatne umieszczenie produktu w fabule ipo trzecie - miał w sobie treści kontrowersyjne - stąd historiaPolski, nasze ikony pokazane w innym świetle. Całość dopełniłaoczywiście osoba będąca głównym bohaterem cyklu: Krzysztof Skibaznany muzyk, felietonista, prześmiewca i "szołmen". Ta postać popkultury ma markę swego rodzaju "Stańczyka". Potrafi się śmiać,wyśmiać i obgadać w sposób pozostawiający mimo wszystko miejsce narefleksję. Wydawał nam się idealny do firmowania swoim nazwiskiemcałej serii. Mam nadzieję, że ta seria przyjmie się wśródinternautów i stanie się popularna, a wraz z nią zostanieosiągnięty cel: ciepłe skojarzenia z ciepłym styropianem" -powiedział reżyser, Gerwazy Reguła.

Termo Organika to największy producent płyt styropianowych wPolsce.

Portale, na których będzie dostępny film:

http://www.wrzuta.pl,http://www.smog.pl, http://www.maxior.pl, http://www.pl.youtube.com/,http://www.metacafe.com,http://www.filmiki.jeja.pl/,http://www.funner.pl/, http://www.wspolnie.info/, http://www.maxmix.pl/category-2-1-1.html,http://www.luzior.pl/, http://www.funweb.pl/, http://wyczes.net/, http://www.widelec.org/video.html,http://www.joemonster.org/filmy/najnowsze,http://www.video.interia.pl/,http://www.video.google.com/,www.zabijczas.pl/, www.funportal.pl/, www.dodaj.pl/

Dołącz do dyskusji: Historia Polski według Krzysztofa Skiby

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl