SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Homeland” w TVP1 oglądało tylko 500 tys. widzów. 5 mln zł z reklam

Pierwszą serię amerykańskiej produkcji „Homeland” na antenie TVP1 oglądało średnio tylko 484 tys. widzów. Produkcja przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,91 mln zł.

Article

Serial „Homeland” na antenie TVP1 oglądać można było w poniedziałki ok. godz. 22.00, w okresie od 9 września do 2 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszej edycji tego serialu wyniosła zaledwie 484 tys. osób, co przełożyło się na 4,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 3,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

TVP1 w czasie emisji produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem była stacja TVN, emitująca w tym czasie gł. „Lekarzy” - zobacz dane oglądalności tego serialu - „Perfekcyjną panią domu” - zobacz dane jej oglądalności - oraz „Życie bez wstydu”, co przełożyło się na 16,46 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Tomasz Lis na żywo”; 14,46 proc.), a trzeci - Polsat (filmy fabularne; 14,12 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej TVN także był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka oraz Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 799 132

16,46%

18,31%

TVP2

1 580 561

14,46%

8,77%

Polsat

1 543 175

14,12%

17,45%

TVP1 - Homeland

484 323

4,43%

3,72%


Cennikowe wpływy reklamowe TVP1 przy emisji serialu „Homeland” wyniosły 4,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Homeland” opowiada o niezrównoważonej, acz biegłej w swoim fachu agentce CIA Carrie Anderson (Claire Danes). Kobieta podejrzewa, iż zaginiony przez osiem lat w Iraku sierżant Nicholas Brody (Damian Lewis) przygotowuje atak terrorystyczny na Amerykę. Drugą serię produkcji TVP1 pokaże w przyszłym roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Homeland” w TVP1 oglądało tylko 500 tys. widzów. 5 mln zł z reklam

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian90
Dlaczego nie podajecie tutaj innych stacji tylko TOP4? Wiadomo, że skoro TVP1 miało 3-4% to wcale nie była 4 w rynku, bo zapewne z 3-4 inne stacje miały wtedy udziały na poziomie wyższym - podejrzewam TVN7, czy Puls.
16 12
odpowiedź
User
merry
to samo z breaking bad.. kolejny raz polaczki udowodnili jakimi sa burakami. konkluzje: nie dotrzesz do chłopskiego serca zapraszając na degustacje wina w restauracji, skoro jeden z drugim cebulak wychował się na bimbrze pitym w remizie.

wiecej warsaw-whore i innych g... poprosimy :))))
36 22
odpowiedź
User
Poter
Ten serial to wyjatkowe nudne badziewie nic nie warta produkcja
15 57
odpowiedź
User
!!@2
500 tys. wie co dobre :)
49 10
odpowiedź
User
CPT Obvious
Trudno się dziwić takiemu wynikowi, bo powinni pokazywać 3 sezon a nie 1. Kto się tym interesuje, już dawno sobie obejrzał i jest na bieżąco :P
29 14
odpowiedź