Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Aby przyciągnąć turystów po przedłużonych blokadach i ograniczeniach związanych z Covid -19, Organizacja Turystyczna Hongkongu rozda 500 000 biletów lotniczych. Chce ich w ten sposób zachęcić do odwiedzin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Globalna kampania turystyczna „Hello Hong Kong” ma na celu uświadomienie, że kraj zniósł wszelkie ograniczenia w podróżowaniu i jest otwarty dla podróżnych, jednocześnie oferując im bogatą ofertę turystyczną.

Dr Pang Yiu-kai, przewodniczący Rady Turystyki Hongkongu (HKTB), powiedział: - Hongkong powraca na mapę dla podróżujących z całego świata, oferując więcej atrakcji niż kiedykolwiek wcześniej. W największym stopniu witamy świat poprzez kampanię „Hello Hong Kong”, zapraszając wszystkich, którzy wracają do jednego z najwspanialszych miejsc turystycznych na świecie. Jestem przekonany, że tętniąca życiem kultura Hongkongu, w której wschód spotyka się z zachodem, wraz z naszymi kultowymi i zupełnie nowymi atrakcjami oraz wciągającymi doświadczeniami, przyciągną podróżnych z powrotem w epicką, niezapomnianą podróż.

Kampania obejmuje również akcję „Hong Kong Goodies”, czyli kupony dla gości zapewniające bezpłatnego drinka powitalnego w wybranych barach, restauracjach i hotelach lub kupon pieniężny do wykorzystania w sektorze transportowym, kulinarnym i detalicznym oraz w atrakcjach.

Kampania ma również na celu promowanie zmodernizowanych atrakcji i obiektów w Hongkongu, a także promowanie 250 imprez i festiwali, które odbędą się w tym roku, w tym maraton w Hongkongu, Art Basel, Museum Summit 2023, Hong Kong Rugby Sevens, Hong Kong Wine and Dine Festival i obchody odliczania do Nowego Roku.

Rynek turystyczny jest w tym roku najbardziej konkurencyjny, ponieważ narody na całym świecie walczą o gości, starając się zrekompensować straty spowodowane przez pandemię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu