HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings

Japoński holding Konica Minolta powierzył agencji HYPERmedia (ISOBAR) zaplanowanie globalnej strategii komunikacji interaktywnej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Również zaprojektowanie nowych serwisów WWW skierowanych do klientów Konica Minolta w 40 krajach świata - podano w komunikacie.

Koncern Konica Minolta po raz pierwszy w swojej historii postanowił powierzyć pojedynczej agencji zadanie zaprojektowania komunikacji internetowej na skalę globalną. W wyniku wieloetapowej pracy HYPERmedia powstanie nowy model komunikacji i projekt serwisu globalnego (www.konicaminolta.com), serwisów kontynentalnych oraz 32 serwisów Konica Minolta przeznaczonych dla rynków lokalnych na całym świecie. Agencja zajmie się także zaprojektowaniem ergonomii witryn i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W sierpniu 2005r. agencja, na wniosek sieci ISOBAR, rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami Konica Minolta Holdings. Pierwszy etap negocjacji trwający 2 miesiące zakończył się sukcesem HYPERmedia.

Agencja - podczas listopadowego briefingu w Londynie - otrzymała zadanie przygotowania obszernej pracy analitycznej (w tym raportu dot. konkurencji koncernu) oraz planów wprowadzenia rozwiązań dla marki Konica Minolta w skali globalnej. Do grudnia 2005 r. propozycję stworzoną przez HYPERmedia poddano procedurze weryfikacyjnej prowadzonej przez specjalistów z Media Communications Departament, japońskiej centrali Konica Minolta Holdings Inc.

Propozycja agencji HYPERmedia uzyskała bardzo wysokie oceny klienta, podobnie, jak proponowany model współpracy. Kontrakt pomiędzy agencją a koncernem Konica Minolta Holdings podpisano w styczniu 2006 r.

Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE - Zmiany w profilu biznesowym Konica Minolta i rosnące znaczenie e-marketingu w sektorze business-to-business stanowią obecnie bardzo duże wyzwanie dla klienta. HYPERmedia ma odegrać kluczową rolę dla internetowego sukcesu marki Konica Minolta w 40 krajach. Jesteśmy bardzo dumni, że koncern Konica Minolta Holdings, uznał wiedzę, organizację i metody pracy HYPERmedia za najbardziej odpowiednie dla realizacji tego celu.

W połowie marca specjalny zespół projektowy HYPERmedia będzie pracował z klientem w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings w Tokio. W kwietniu 2006 planowane jest również rozpoczęcie e-marketingowych i technologicznych prac konsultacyjnych w Stanach Zjednoczonych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski