SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings

Japoński holding Konica Minolta powierzył agencji HYPERmedia (ISOBAR) zaplanowanie globalnej strategii komunikacji interaktywnej.

Również zaprojektowanie nowych serwisów WWW skierowanych do klientów Konica Minolta w 40 krajach świata - podano w komunikacie.

Koncern Konica Minolta po raz pierwszy w swojej historii postanowił powierzyć pojedynczej agencji zadanie zaprojektowania komunikacji internetowej na skalę globalną. W wyniku wieloetapowej pracy HYPERmedia powstanie nowy model komunikacji i projekt serwisu globalnego (www.konicaminolta.com), serwisów kontynentalnych oraz 32 serwisów Konica Minolta przeznaczonych dla rynków lokalnych na całym świecie. Agencja zajmie się także zaprojektowaniem ergonomii witryn i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W sierpniu 2005r. agencja, na wniosek sieci ISOBAR, rozpoczęła rozmowy z przedstawicielami Konica Minolta Holdings. Pierwszy etap negocjacji trwający 2 miesiące zakończył się sukcesem HYPERmedia.

Agencja - podczas listopadowego briefingu w Londynie - otrzymała zadanie przygotowania obszernej pracy analitycznej (w tym raportu dot. konkurencji koncernu) oraz planów wprowadzenia rozwiązań dla marki Konica Minolta w skali globalnej. Do grudnia 2005 r. propozycję stworzoną przez HYPERmedia poddano procedurze weryfikacyjnej prowadzonej przez specjalistów z Media Communications Departament, japońskiej centrali Konica Minolta Holdings Inc.

Propozycja agencji HYPERmedia uzyskała bardzo wysokie oceny klienta, podobnie, jak proponowany model współpracy. Kontrakt pomiędzy agencją a koncernem Konica Minolta Holdings podpisano w styczniu 2006 r.

Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE - Zmiany w profilu biznesowym Konica Minolta i rosnące znaczenie e-marketingu w sektorze business-to-business stanowią obecnie bardzo duże wyzwanie dla klienta. HYPERmedia ma odegrać kluczową rolę dla internetowego sukcesu marki Konica Minolta w 40 krajach. Jesteśmy bardzo dumni, że koncern Konica Minolta Holdings, uznał wiedzę, organizację i metody pracy HYPERmedia za najbardziej odpowiednie dla realizacji tego celu.

W połowie marca specjalny zespół projektowy HYPERmedia będzie pracował z klientem w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings w Tokio. W kwietniu 2006 planowane jest również rozpoczęcie e-marketingowych i technologicznych prac konsultacyjnych w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: HYPERmedia globalnym partnerem Konica Minolta Holdings

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl