SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

I-III kwartał 2012: tylko „Claudia” zyskała wśród miesięczników poradnikowych

W pierwszych trzech kwartałach br. prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Olivia”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Claudia”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 403 217 egz. po spadku względem analogicznego okresu ub.r. o 12,39 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała wynik sprzedażowy na poziomie 385 407 egz., po spadku o 2,97 proc.

Natomiast na trzecią pozycję z drugiej spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 376 432 egz., a strata - 12,36 proc.

Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może znajdująca się na miejscu piątym „Claudia” (G+J Polska). Jej sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach 2012 poszła do góry o 15,10 proc. do 246 884 egz.

Z kolei największy spadek wynoszący 25,8 proc. odnotowała plasujący się na ostatniej pozycji w zestawieniu „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), a sprzedała się ona w liczbie 126 028 egz. Do lutego br. wydawcą tego pisma była spółka G+J Polska.

Wirtualnemedia.plI-III kwartał
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady403217460228
Kobieta i Życie385407397197
Świat Kobiety376432429514
Poradnik Domowy345028372586
Claudia246884214486
Olivia126028169837


We wrześniu br. w porównaniu do września ub.r. także pierwsze miejsce zajęło pismo „Dobre Rady” (421 195 egz.; spadek o 9,15 proc.), drugie - „Świat Kobiety” (383 394 egz.; w dół o 15,06 proc.), a trzecie - „Kobieta i Życie” (382 058 egz.; - o 7,76 proc.).

Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący aż 53,49 proc. odnotowała już jednak „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która od numeru wrześniowego została odświeżona (więcej na ten temat). Z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”- było to 21,61 proc.

Wirtualnemedia.plwrzesień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady421195463607
Świat Kobiety383394451386
Kobieta i Życie382058414197
Poradnik Domowy299864382530
Claudia255267221931
Olivia245198159747

Dołącz do dyskusji: I-III kwartał 2012: tylko „Claudia” zyskała wśród miesięczników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl