SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IAB Europe: Mediascope w 13 nowych krajach

W br. IAB Europe wprowadzi badanie Mediascope w 13 kolejnych państwach. Obecnie jest ono realizowane w 28 krajach.

W bieżącym roku Mediascope zostanie rozpoczęte w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Irlandii, Rumunii Serbii, Słowenii oraz na Słowacji, Ukrainie i Węgrzech. Głównym podmiotem badania jest konsumpcja internetu na tle innych mediów oraz zwyczaje związane z korzystaniem z sieci. Celem projektu jest uchwycenie różnych dróg, jakie obierają konsumenci mediów podczas obcowania z przekazami informacyjnymi.

Obecnie Mediascope obejmuje 28 krajów europejskich, w tym Polskę. - To badanie pozwoli nam lepiej zrozumieć postawy polskich internautów jako Europejczyków i odnieść je do rynków, na których środowisko online jest starsze i dojrzalsze, ale także takich, dla których Polska jest wzorem do naśladowania - przekonuje Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska.

Dołącz do dyskusji: IAB Europe: Mediascope w 13 nowych krajach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl