IAB Europe: Mediascope w 13 nowych krajach

W br. IAB Europe wprowadzi badanie Mediascope w 13 kolejnych państwach. Obecnie jest ono realizowane w 28 krajach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W bieżącym roku Mediascope zostanie rozpoczęte w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Irlandii, Rumunii Serbii, Słowenii oraz na Słowacji, Ukrainie i Węgrzech. Głównym podmiotem badania jest konsumpcja internetu na tle innych mediów oraz zwyczaje związane z korzystaniem z sieci. Celem projektu jest uchwycenie różnych dróg, jakie obierają konsumenci mediów podczas obcowania z przekazami informacyjnymi.

Obecnie Mediascope obejmuje 28 krajów europejskich, w tym Polskę. - To badanie pozwoli nam lepiej zrozumieć postawy polskich internautów jako Europejczyków i odnieść je do rynków, na których środowisko online jest starsze i dojrzalsze, ale także takich, dla których Polska jest wzorem do naśladowania - przekonuje Paweł Kolenda, manager ds. badań w IAB Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu