IAB Polska tworzy zamkniętą grupę roboczą o e-marketingu w finansach

W IAB Polska powstała pierwsza grupa robocza o charakterze zamkniętym, tj. skupiająca reklamodawców tylko z sektora finansowego. Pracami zespołu kieruje Jakub Jaśkiewicz, digital strategist w mBanku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem zespołu jest wymiana doświadczeń, wypracowanie wspólnych standardów oraz dobrych praktyk, które wpłynęłyby na poprawę jakości działań e-marketingowych oraz ułatwiły codzienną pracę marketerom z sektora finansowego.

W składzie grupy znaleźli się przedstawiciele firm: PKO Bank Polski, Pekao S.A., Getin Noble Bank, Credit Agricole, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski i mBank.

Pierwsza zamknięta grupa robocza IAB Polska

- Jest to pierwsza w IAB Polska grupa robocza, w której pracach uczestniczyć mogą tylko przedstawiciele reklamodawców konkretnego sektora rynkowego. Decyzję o jej zamkniętym charakterze podjęliśmy z myślą o komforcie prac oraz specyfice wyzwań branży finansowej. Również z tego powodu do prac w grupie zapraszamy także firmy z sektora finansowego, które nie są zrzeszone w IAB Polska, a rozważają dołączenie do nas w najbliższej przyszłości - mówi Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

- Chcemy budować standard prowadzenia działań w Internecie, który pogodzi przepisy prawa i nowoczesne rozwiązania eCommerce -  dodaje Jakub Jaśkiewicz, szef grupy roboczej e-marketing w finansach.

Według badania IAB AdEx ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej wyniosła 4,47 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Nakłady na reklamy wideo i w mobile’u zwiększyły się o jedną trzecią, a na marketing w mediach społecznościowych - o 22 procent. 60 proc. wzrostu przypadło na Google i Facebooka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol