Idea umożliwia przesyłanie SMSów do sieci stacjonarnych

W dniu 17 kwietnia została uruchomiona w ramach promocji obowiązującej do 6.04.2004 r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniu 17 kwietnia została uruchomiona w ramach promocji obowiązującej do 6.04.2004 r. możliwość wysyłania do sieci stacjonarnej i odbierania z niej wiadomości SMS. Aby wysłać wiadomość SMS należy wpisać w polu 'Odbiorca' dziesięciocyfrowy numer telefonu stacjonarnego (777 - dla SMSów i 7-cyfrowy numer abonenta) poprzedzony dwucyfrowym numerem kierunkowym w układzie xx777yyyyyy; gdzie xx to kierunkowy a 777yyyyyy to numer odbiorcy np. (227771234567). W przypadku gdy odbiorca w sieci stacjonarnej nie będzie w stanie odebrać wiadomości natychmiast po jej wysłaniu system będzie próbował dostarczyć SMS w ciągu 24 godzin od pierwszej próby doręczenia. Po 24 godzinach od pierwszej próby doręczenia wiadomość będzie usuwana. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Idea (tj. użytkowników Idea Meritum, Idea Optima, Idea POP), bez konieczności dodatkowej aktywacji. Opłata za wysłanie SMS do sieci stacjonarnej jest niezależna od innych usług i zawsze wynosi 1,22 PLN (z VAT) zł a wysłanie.

System obsługuje wyłącznie SMSy do 160 znaków, które w treści nie zawierają znaków diaktrycznych (np. ś, ź, ć, ą, itp.) napisane w języku polskim. W przypadku uruchomienia w telefonie komórkowym funkcji raportów doręczeń, po wysłaniu SMS na telefon stacjonarny raport "doręczono" oznacza przekazanie SMS do sieci stacjonarnej i nie jest równoznaczny z doręczeniem do odbiorcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS