SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA rozpoczyna przegląd globalnej obsługi budżetu mediowego

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła przegląd swojej globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Wartość budżetu firmy szacowana jest na 400 mln euro.

Article

Nie wiadomo, czy w wyniku tego przeglądu (koordynowanego przez firmę ID Comms) IKEA skonsoliduje obsługę mediową w mniejszej niż dotychczas liczbie agencji mediowych. Obecnie większą część biznesu tego marketera obsługują agencje z GroupM (należącej do koncernu WPP). IKEA pracuje też jednak z każdą z pięciu grup reklamowych w różnych obszarach.

W Polsce w ub.r. obsługą mediową IKEA zajmował się dom mediowy MEC (GroupM). Z kolei w Wielkiej Brytanii planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmuje się od 2009 roku dom mediowy Vizeum.

Przedstawiciele IKEA rozpoczęty przegląd tłumaczą tym, że firma stara się regularnie oceniać swoich dostawców usług marketingowych, by mieć z nimi jak najlepsze relacje. Zapewniają, że do czasu zakończenia przetargu będą współpracować z dotychczasowymi agencjami.

  • Więcej informacji:
  • IKEA
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IKEA rozpoczyna przegląd globalnej obsługi budżetu mediowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl