SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

IKEA ze stand-uperami zachęca do rozmów o sypialni (wideo)

Ruszyła nowa kampania IKEA, promująca ofertę mebli i akcesoriów do sypialni. Marka uruchomiła na YouTube własny kanał komediowy "Z nogą w drzwiach", na którym komicy i stand-uperzy opowiadają anegdotki z sypialni. Kampanię przygotowały Saatchi&Saatchi IS, Hash.fm, BlueIvy, AdRebellion, Wavemaker, Wavemaker Content, Garden of Words.

Article

Kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Niech żyje dom!”. Pokazuje, że wszyscy mamy podobne problemy w domowej przestrzeni, a łatwiej się o nich rozmawia, gdy można się z tego nieco pośmiać. IKEA chce przełamywać wizerunek sypialni jako miejsca zamkniętego i osobistego.

IKEA "Z nogą w drzwiach"

Na potrzeby kampanii marka uruchomiła kanał na YouTube "Z nogą w drzwiach". W serii krótkich filmów komicy i stand-uperzy opowiadają, inspirowane historiami prawdziwych klientów, historie związane z sypialniami. Do współpracy zaproszono Olę Petrus i Karola Modzelewskiego. Materiały będą publikowane na YouTube i Facebooku.

Akcję digitalową uzupełnia kampania telewizyjna. Dwa spoty - manifest kampanii oraz materiał produktowy – będą w emisji od lutego. Kampanię uzupełnią działania z influencerami.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV oraz kampanii digitalowej) odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Elementy kampanii do internetu przygotowywały agencje BlueIvy oraz AdRebellion. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Planowanie i zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker, a za nadzór niestandardowych partnerstw odpowiada Wavemaker Content.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IKEA ze stand-uperami zachęca do rozmów o sypialni (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl