Imprezowy tygrysek z Sokołem reklamuje napój Tiger (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) utrzymana w stylistyce imprezowej. Głównym bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa, Cut Cut, Platige Image, Codemedia i ZOG - jest miniaturowy tygrys z głosem rapera Sokoła.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Trafiające właśnie do emisji spoty napoju Tiger pokazują sceny z imprezy, na której miniaturowy tygrys trzymany przez młodych ludzi podpowiada im, jak zachować się w określonej sytuacji. Tygrys jako nowy brand hero produktu ma symbolizować jego puszkę i podkreślać, że zapewnia on energetyczne orzeźwienie pozwala młodym osobom bawić się na całego.

Animowany bohater przemawia głosem znanego rapera Sokoła, co wynika ze współpracy Tigera i wytwórni hip-hopowej Prosto. W jej ramach tygrysek występuje w nowym teledysku Hi-FI Bandy.

Nowe spoty będą emitowane Polsacie, TVN, Discovery oraz wybranych kanałach tematycznych. Kreacją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, ich produkcją - dom produkcyjny Cut Cut, a postprodukcją - firma Platige Image. Kampania obejmuje też internet (m.in. aktywności na Facebooku).

grafika

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Codemedia (internet) i ZenithOptimedia Group (pozostałe media). Maspex Wadowice nie informuje, jak długo potrwa ta akcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej