SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile

Dom mediowy Infinity Media uruchomił platformę adblast do koordynacji działań reklamowych w internecie. Przy jej opracowaniu i obsłudze współpracuje m.in. z firmami Mint Media, Mobile Rockets i Result Media.

Koncepcja adblasta opiera się na integracji czterech kanałów komunikacji marketingowej w internecie: display, search, mobile oraz social. Rozwiązanie oferuje jeden interfejs, łączący różne systemy informatyczne, który służy do zakupu i realizacji różnego typu kampanii reklamowych w sieci.

- Użytkownik zarządza kampaniami w czterech kanałach jednocześnie, w czasie rzeczywistym. Tym samym oszczędza czas potrzebny na start oraz prowadzenie kampanii w poszczególnych kanałach, a także znacząco optymalizuje wydatki na reklamę w internecie - opisuje Magdalena Kaczor, interactive media director w Infinity Media.

Infinity Media przygotowała platformę adblast przy wykorzystaniu technologii Catvertiser, AdCarousel czy adform oraz specjalistów zewnętrznych takich jak m.in. Paweł Karaś z Mint Media, Bartosz Drozdowski z Mobile Rockets i Adrian Radomski z Result Media.

Dołącz do dyskusji: Infinity Media wprowadza platformę adblast łączącą obsługę reklam display, social, search i mobile

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kris
Puławska 465 i wszystko jasne :)
odpowiedź
User
Marek vel. Jurek
To się nazywa przepalanie pieniędzy :)
odpowiedź
User
znawca
no 10 melonów z unii trzeba jakoś rozksięgować :)
odpowiedź