SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ING Bank Śląski promuje z blogerami systematyczne oszczędzanie przez 21 dni

Rozpoczęła się internetowa odsłona kampanii ING Banku Śląskiego „Najważniejsze, że oszczędzamy” w której występują blogerzy Monika Mikowska, Grzegorz Marczak, Wojciech Boczoń i Andrzej Tucholski. Działania przygotowały i realizują agencje GoldenSubmarine i Simpleframe.

Article

„Program 21 dni” jest kontynuacją kampanii reklamowej prowadzonej od kilku dni pod hasłem „Najważniejsze, że oszczędzamy” (przeczytaj o niej więcej i obejrzyj spoty).

Projekt skupia się na ukazaniu, że oszczędzanie nie musi być uciążliwe i wymagać wielu wyrzeczeń. Osoba biorąca udział w programie codziennie przez 21 dni loguje się do aplikacji na stronie program21dni.pl i odkłada wirtualne 5 zł. Do regularnego oszczędzania motywuje para aktorów znana z reklam ING Banku Śląskiego - Agata Kulesza i Jacek Braciak oraz blogerzy: Monika Mikowska, Grzegorz Marczak, Wojciech Boczoń i Andrzej Tucholski, którzy opowiadają o swoich pomysłach na odkładanie pieniędzy. Krótkie filmy z tymi osobami pojawiają się w trakcie akcji.

Za strategię komunikacji i kreację (stronę docelową, aplikację webową, reklamy displayowe na portalach Onet.pl, WP.pl i YouTube) oraz koncepcję i postprodukcję filmów odpowiada agencja GoldenSubmarine. Produkcją spotów zajęła się agencja Simpleframe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski promuje z blogerami systematyczne oszczędzanie przez 21 dni

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szabada, szabada, ty i ja!
A co z tym gościem od "Mydełka fa"?
9 8
odpowiedź
User
polpot
hahaha
9 8
odpowiedź
User
polpot
lol
9 8
odpowiedź