- Chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i uznaliśmy, że najbardziej efektywnie zrobimy to z agencją, która posiada dobre relacje z mediami, rozumie rynek IT B2B i ma w tym obszarze duże doświadczenie. Do współpracy z inPlus Media przekonały nas dobre referencje oraz doświadczenie agencji na rynku systemów ERP, przemysłu i chmury obliczeniowej - tłumaczy Paulina Skowron, head of PR & marketing w NTT DATA Business Solutions.
Agencja wspiera NTT DATA Business Solutions w obszarze komunikacji z mediami, pozycjonowaniu ekspertów firmy, a także doradztwie wizerunkowym oraz promocji inicjatyw własnych.
Współpracę nawiązano w czerwcu br., w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Za obsługę NTT DATA Business Solutions odpowiada dwuosobowy zespół: Paweł Sobczak, account manager oraz Malwina Krawiec, senior account executive.
NTT DATA Business Solutions to kolejna duża firma technologiczna w portfolio agencji. inPlus Media obsługuje m.in. ABB, NTT DATA, PSI, Crayon czy Forterro.